środa, 22 maja 2013

Żeglarstwo, książki, muzyka...

Hej! Tak jak obiecałam, napisze dzisiaj Wam o moich zainteresowaniach.
Po pierwsze żeglarstwo. Zaczęłam się nim interesować od 1 klasy gimnazjum, ponieważ jest ono profilowane na harcerstwo i żeglarstwo. W lecie jadę na 3-tygodniowy obóz pod namioty. Cały czas będziemy pływali na żaglach :)
Taki tam widok z pomostu :P

Moją druga pasją jest muzyka. Najchętniej słucham wpadających w ucho pop'owych, reggae, trochę rocku oraz rapu. nie ograniczam się do jednego gatunku ^^  
Uwielbiam też czytać książki. Z wielką chęcią mogę polecić Wam sagę "Nieśmiertelni" autorstwa Alysson Noel, "Trylogię czasu" niemieckiej pisarki Kerstin Gier oraz "Wampiry z Morganville" Rachel Caine.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK