sobota, 29 czerwca 2013

Wakacje :P

Jak wszyscy wiedzą, dzisiaj oficjalnie rozpoczęły się wakacje. W związku z tym, tak jak wiele blogowiczów postanawiam napisać Wam coś o swoich planach :)

Takie tam ;**


Po pierwsze:
od 15.07 do 3.08 będę na obozie żeglarskim. Więcej możecie przeczytać o nim w poprzednim poście :P
Po drugie:
chciałabym pojechać do mojej babci na Śląsk, lecz nie wiem, czy to wypali >.<
Po trzecie:
pod koniec sierpnia, u nas, w Bolesławcu corocznie odbywa się Święto Ceramiki. W jego czasie jest tutaj wiele koncertów, atrakcji oraz parad. Postanowiłam, że wezmę udział w jednej z nich, tzn. Gliniadzie. W pełnym skrócie: umażę się gliną i razem z innymi ludźmi przejdziemy tak przez miasto ^^

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Po za tym mam do was pytanie. Zaczęłam pisać książkę. Czy chcielibyście przeczytać kawałek??? Czekam na komentarze z odpowiedzią :P

10 komentarzy:

  1. Pytałaś o obserwację ;) Ja już teraz ty ;)

    jagodowa-fantazja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, zazdroszczę też bym się wybrała na obóz żeglarski. W każdym razie widzę, że nie będziesz się nudzić ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: zabawna-sztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to nie ;P Z resztą będzie dużo wolnego czasu i z samego lenistwa nic nie zrobię :P

      Usuń
  3. To widzę, że już masz plany na wakacje i raczej nie będzie nic na tak zwanym "spontanie".
    A co do tej książki, to zależy o czym ona ma być, możesz napisać tutaj kawałek i jak ludziom się spodoba, założyć bloga z opowiadaniem i tam publikować.
    Pozdrawiam / drowsily

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spontan będzie, szczególnie na obozie :P 3 tygodnie pod namiotami, bez prądu, internetu i bieżącej wody xDD Dzięki za radę :P

      Usuń
  4. Ciekawie się zapowiada :} Udanych wakacji, ja spędzę je w Polsce, bo mieszkam za granicą. W ogóle, miło mi, jestem z Legnicy, blisko mamy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też :) Dzięki za miły komentarz :)

      Usuń
  5. Bardzo ciekawe plany :D ja nawet nie wiem gdzie spędzę wakacje, czysty spontan. :) Co do książki, mogłabyś napisać kawałek i jak się innym spodoba, to możesz dalej pisać tutaj. ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią bym przeczytała, o czym jest? Jak można wiedzieć xd
    Też chcę na obuz, miałam jechać na jeden, ale okazało się że jest dla licealistów i studentów, a dopiero później dla gim >.<

    Moniaaa xd

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK