piątek, 7 czerwca 2013

Mazury

Witajcie! W nocy z niedzieli na poniedziałek wróciłam z wyprawy na Mazury. Było super! Przepłynęliśmy na żaglach drogę od Węgorzewa aż do miejscowości o nazwie Ruciane-Nida. Pływaliśmy na łodziach Tes 32 Dreamer. Zwiedziliśmy różne muzea, Państwową Akademię Nauk oraz kąpaliśmy się w jeziorze. Najbardziej podobało mi się w Giżycku, ze względu na Ekomarinę :P
Taka tam ja z moją załogą na naszej łódce :P
Przepiękny zachód słońca xD
 
Na koniec macie piosenkę, która na zawsze będzie kojarzyła mi sie z tym wyjazdem <3

8 komentarzy:

  1. Piękny zachód słońca! :)
    Musiało być świetnie :)
    Nigdy nie byłam na mazurach - podobno jest tam cudownie.

    Kocham żaglówki! Widzę, że ty też - wiążesz z tym swoją przyszłość?

    lausalitartes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam tam przez 10 dni i było świetnie :P W przyszłym roku zamierzam robić patent sternika jachtowego :D

      Usuń
    2. Chyba zeglarza jachtowego, sternik to uprawnienia na morze.

      Usuń
  2. Uwielbiam tą piosenkę :) pozdrawiam
    http://septimussensu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK