piątek, 28 czerwca 2013

Zakończenie roku ;P

Witajcie ;P Dziś rano byłam na wizycie w szpitalu w Zgorzelcu. Na szczęście mnie nie uziemili na kolejny tydzień :) Wizyta nałożyła się z zakończeniem roku w mojej szkole. Wszystko na godzinę 9 rano. Ale cóż, zdrowie najważniejsze :) Do szkoły tak czy tak zdążyłam, wręczyłam kwiaty i odebrałam świadectwo. Czekała mnie bardzo miła niespodzianka, mianowicie czerwony pasek!
Moje świadectwo ;P
Kiedy zobaczyłam moje oceny, strasznie się zdziwiłam! W życiu nie wpadłabym na to, że na świadectwie po klasie drugiej będę miała 5 czwórek, 6 piątek i 5 szóstek!
Cudowne oceny ^^
Jesteście dumni?? xD Czekam na komentarze :)

2 komentarze:

  1. Gratuluję, świetne oceny. Ja miałam średnie 5.73, ale jestem w V klasie podstawówki więc to nic wielkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też miałam pasek, ale świadectwa wszystkie gdzieś pogubiłam XD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK