poniedziałek, 1 lipca 2013

Kolorowe końcówki

Hej! Ostatnio zastanawiałam się, czy nie zrobić sobie kolorowych końcówek. Doszłam do wniosku, że musiałabym zobaczyć jak w nich wyglądam zanim zrobię sobie takie na długo. Szukałam w Internecie jakiś sposobów na krótkotrwale farbowanie włosów. Znalazłam trzy: bibułą, pisakami i suchymi pastelami. Wiem, że pastele są odpowiednie dla brunetek i szatynek, więc to coś dla mnie :) Podobno utrzymują się do pierwszego mycia. Zastanawiałam się nad różem, fioletem lub niebieskim. Co sądzicie o tym pomyśle? Macie jakieś doświadczenie z farbowaniem końcówek? Czekam na odpowiedzi :P

2 komentarze:

  1. Wiesz co nie wiedziałam ze można zrobić końcówki pastelami o.o Ja też rozważam zrobienie sobie końcówek w tych kolorach, ale pianką koloryzacyjną, czy coś w tym stylu. Moja siostra miała fioletowe i trzymały jej się miesiąc, a ma brązowe włosy, ale jak chcesz xD

    Konto blogspot: Moniaaa xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro masz ciemne włosy to proponuję końcówki rozjaśnić na blond lub taki ciemny blond ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK