poniedziałek, 8 lipca 2013

Nudy xDD

Hej! W nocy przyjechali do mnie dziadkowie ze Śląska :3 Oczywiście przywieźli super prezenty! :P Tym razem dostałam dwie świetne bluzki. Jedna jest różowa, ma zaiste serce z kwiatów na przodzie oraz odkryte łopatki :P

Druga jest biała w cętki i zeberkę, ma napis "YOUR LIFE IS WILD " (tłum. twoje życie jest dzikie). 

Zakochałam się w nich od razu *-* Po za tym z nudów stworzyłam sobie pazurki ombre :3 
Wykorzystałam do tego seledynowy i czarny lakier oraz top coat. I jak wyszło? Czekam na odpowiedzi :3 (przepraszam za jakość, no ale cóż, tak wyszło :P)



7 komentarzy:

  1. Śliczna jest ta biała koszulka *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję anonimku :P Mnie też się podoba :3 Jak będziecie chcieli to dodam outfity w następnym poście :3

      Usuń
    2. Czekam na nie z niecierpliwością :D

      Usuń
  2. Te koszulki.. ekhmm... nie modne wzory. sr, ale dla mnie są okropne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Paznokcie wyglądają bardzo ciekawie *^*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Na rozpoczęcie roku zrobię sobie czarno-granatowe i będę czekała aż pani od historii mnie wyrzuci z klasy xDD

      Usuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK