czwartek, 29 sierpnia 2013

Wypad do Jeleniej ^^

0
Hej! Dzisiaj razem z dziadkami wybrałam się do Jeleniej Góry po barwniki do tkanin >.<
Przy okazji kupiłam sobie czarną farbę do malowania po materiale oraz dwa nylonowe pędzelki :)
Barwnik pistacjowy :)

Ten jest żółty, tylko mój aparat przekłamuje kolory :P

Tak jak widać - fioletowy xD

Czarna akrylowa farba :)

Dwa pędzelki xDD


Dzisiaj nie mam zbytnio czasu na pisanie :) Pamiętajcie o mojej książce :) 
Nie będzie kolejnego fragmentu, jeśli nie będzie pięciu komentarzy pod ostatnim postem >.<



Czytaj dalej »

wtorek, 27 sierpnia 2013

Inspiracje

0
Hej! Dzisiaj dodaję taki post na szybko, bo muszę przygotować się do wyjazdu (na żagle *.* ) i przeprowadzki :) Dodam wam kilka moich inspiracji, komentujcie :D
Nie zapominajcie o blogu, gdzie piszę książkę :)


A teraz inspiracje :D


Na koniec dam wam troszkę życiowych myśli :3



Czytaj dalej »

niedziela, 25 sierpnia 2013

Parada i nowy dom :3

0
Hej :) Już jutro będę na nowym mieszkanku i nie wiem, czy będę mogła dodać post... Ale to nic :D Wczoraj i przedwczoraj brałam udział w paradach z okazji Bolesławieckiego Święta Ceramiki :) Na pierwszej, razem ze znajomymi ze szkoły wzięliśmy łódkę, obłożyliśmy ją materiałem i wystempelkowaliśmy xD
Ta z tabliczką "II PG" to ja xDD
Na drugiej cała nasza lodka była umazana gliną, a ja z dziewczynami robiłam za syreny :D Było świetnie :D

Wbijajcie na mojego bloga, gdzie piszę swoją książkę :D Nowy post :P

Czytaj dalej »

czwartek, 22 sierpnia 2013

Moja książka *.*

0
Tak jak mówiłam (a raczej pisałam xD ) wzięłam się za pisanie książki. Na blogu love-forever-bywercia1023.blogspot.com/ będę dodawała jej fragmenty, żebyście mogli poczytać. Dodałam już pierwsze kilka zdań i czekam na recenzje :3


Czytaj dalej »

środa, 21 sierpnia 2013

Koniec wakacji i przeprowadzka :D

2
Jak każdy wie, za kilka dni skończą się nam nasze wspaniałe wakacje... Odejdą na całe 10 miesięcy. Ale ich koniec to nie sam smutek z powodu nadchodzenia szkoły. To też wiele frajdy przy kupowaniu nowych zeszytów, książek, plecaków. A propos plecaków. Byłam w Carrefourze i znalazłam tam świetny plecak firmy OUTHORN. Jest mega wygodny i ma fajny wzór :D (Jest w kolorową kratkę *.*)
Zapomniałam Wam wspomnieć o przeprowadzce! Od kilku dni pakuję z mamą i siostrą rzeczy i na początku września przeprowadzamy się na obrzeża miasta :D Będzie świetnie! Duży ogród, cisza i spokój :0 A do tego z okien widać nasze wspaniałe Karkonosze!
A teraz kilka mądrych sentencji <3
A na koniec banerek dotyczący konkursu :3

Czytaj dalej »

czwartek, 8 sierpnia 2013

Wakacje...

5
Hej! W poniedziałek wróciłam z obozu (tego, o którym Wam pisałam).  Nasz komendant postanowił zrobić nam niespodziankę i zorganizował wycieczkę do Szczecina na The Tall Ships Races, czyli regaty wielkich żaglowców! Dokładniej mówiąc był to sam finał tych regat, ale to nieważne :3 Liczy się to, że na własne oczy mogłam ujrzeć ogrom tych żaglowców :D \
Widziałam DAR MŁODZIEŻY, FRYDERYKA CHOPINA, jeden z 3 największych żaglowców na świecie, czyli KRUZENSTERN i wiele innych :3
Dar Młodzieży, a za nim meksykański Guatemoc



Taki tam widok na większość łajb xD



Maszty, reje i kolorowe flagi z gal banderowych...
Było świetnie! Opłacało sie wstać o 5:30  :3 W czasie, kiedy tam byliśmy odbywały się także próby do wystepu na gali rozdania nagród Eska Music Awards :D widziałam na żywo Honey, Libera, Natalię Szroeder, Ewelinę Lisowską i zespół Lemon!
Po za tym wyjazdem do Szczecina jak zwykle pływalismy na żaglówkach i graliśmy w różne gry :) W czasie jednej z nich wywaliłam sie i połamałam rękę. Zostałam na 10 dni uziemiona z gipsem! Ale jakoś wytrzymałam i wczoraj  mi go zdjęli :3
Tutaj macie genialne dzieło mojej przyjaciółki - połączenie tekstu ze znanego mema, wypowiedzi naszego kumpla z obozu i sytuacji w której się znalazłam xDD


Czytaj dalej »

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK