środa, 21 sierpnia 2013

Koniec wakacji i przeprowadzka :D

Jak każdy wie, za kilka dni skończą się nam nasze wspaniałe wakacje... Odejdą na całe 10 miesięcy. Ale ich koniec to nie sam smutek z powodu nadchodzenia szkoły. To też wiele frajdy przy kupowaniu nowych zeszytów, książek, plecaków. A propos plecaków. Byłam w Carrefourze i znalazłam tam świetny plecak firmy OUTHORN. Jest mega wygodny i ma fajny wzór :D (Jest w kolorową kratkę *.*)
Zapomniałam Wam wspomnieć o przeprowadzce! Od kilku dni pakuję z mamą i siostrą rzeczy i na początku września przeprowadzamy się na obrzeża miasta :D Będzie świetnie! Duży ogród, cisza i spokój :0 A do tego z okien widać nasze wspaniałe Karkonosze!
A teraz kilka mądrych sentencji <3
A na koniec banerek dotyczący konkursu :3

2 komentarze:

  1. To fajnie, ze przeprowadzasz się w lepsze miejsce. Ja również się przeprowadziłam w cichsze i spokojniejsze rejony.Uważam, że to bardzo dobry pomysł ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK