czwartek, 8 sierpnia 2013

Wakacje...

Hej! W poniedziałek wróciłam z obozu (tego, o którym Wam pisałam).  Nasz komendant postanowił zrobić nam niespodziankę i zorganizował wycieczkę do Szczecina na The Tall Ships Races, czyli regaty wielkich żaglowców! Dokładniej mówiąc był to sam finał tych regat, ale to nieważne :3 Liczy się to, że na własne oczy mogłam ujrzeć ogrom tych żaglowców :D \
Widziałam DAR MŁODZIEŻY, FRYDERYKA CHOPINA, jeden z 3 największych żaglowców na świecie, czyli KRUZENSTERN i wiele innych :3
Dar Młodzieży, a za nim meksykański Guatemoc



Taki tam widok na większość łajb xD



Maszty, reje i kolorowe flagi z gal banderowych...
Było świetnie! Opłacało sie wstać o 5:30  :3 W czasie, kiedy tam byliśmy odbywały się także próby do wystepu na gali rozdania nagród Eska Music Awards :D widziałam na żywo Honey, Libera, Natalię Szroeder, Ewelinę Lisowską i zespół Lemon!
Po za tym wyjazdem do Szczecina jak zwykle pływalismy na żaglówkach i graliśmy w różne gry :) W czasie jednej z nich wywaliłam sie i połamałam rękę. Zostałam na 10 dni uziemiona z gipsem! Ale jakoś wytrzymałam i wczoraj  mi go zdjęli :3
Tutaj macie genialne dzieło mojej przyjaciółki - połączenie tekstu ze znanego mema, wypowiedzi naszego kumpla z obozu i sytuacji w której się znalazłam xDD


5 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie było? Mi by się tam na bank spodobało :3 Co do kolejnego postu, to czy mogłabyś dodać info o kosmetykach, których używasz? Pozdr :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę ^__^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK