piątek, 13 września 2013

13 faktów o mnie :D

Hej! Chciałabym Was bardzo przeprosić za moją nieobecność, no ale wiecie: szkoła i te sprawy. A poza tym to popsuł mi się komputer. :( Postaram Wam się jakoś zrewanżować  :)  Postanowiłam,że napiszę post "13 faktów o mnie". No to zaczynamy :3
1. Urodziłam się  Nowy Rok :3 Mimo że ta data jest świetna, to raczej mało kto pamięta o moich urodzinach, ze względu na Sylwka xD
2. Chodzę do 3 klasy w jednym z dwóch tutejszych prywatnych gimnazjów :)
3. Jestem Directioner i dobrze mi z tym :D


4. Moje motto to tekst jednej z piosenek zespołu, którego kiedyś byłam fanką, mianowicie: "Musisz uwierzyć w siebie, bo wiara czyni cuda"
5. Piszę książkę :D Nie wiem, czy dobrze mi idzie, więc sami oceńcie efekty mojej pracy na drugim blogu :)
6. Uwielbiam wszelkiego rodzaju desery. Moim ulubionym jest Panna Cotta <3
7. Uwielbiam czytać książki z gatunku science-fiction i fantasy :)
8. Można powiedzieć, że jestem podwójną ciocią :) Mam bratanicę i malutkiego prawie tygodniowego bratanka <3 <3 <3 
9. Uwielbiam jeździć na obozy i wszelkiego rodzaju biwaki :D

10. Te wakacje zmieniły wiele w moim życiu. Po pierwsze po obozie straciłam kilka bliskich mi osób i musiałam się przeprowadzić. Dla kogoś to są tylko drobiazgi, ale dla mnie znaczy to bardzo wiele ;)
11. Mam ask'a, twitter'a (mało korzystam :D ) fb, no i prowadzę dwa blogi :3
12. Strasznie zacieszałam, jak na swoim ask'u zobaczyłam, że Niall H. napisał do mnie (i to dwa razy xDD)
13. No i najważniejsze: MAM GDZIEŚ HEJTERÓW :3

No to tyle. Zapomniałabym dodać, że jest to post z dedykacją dla pewnego znajomego :# Jak będę miała sprawny komputer, to postaram się dodać coś jeszcze :)

3 komentarze:

  1. mi panna cota nie smakuje jakos :D
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. PO pierwsze fajnie ,że jesteś DIRECTIONERS. hahaha nie wierze serio ? Directioners ? A co masz dwie osobowości ,że piszesz w podwojonej liczbie? czy po prostu masz pałe z anglika? ;D skoro lubisz 1D to jesteś DIRECTIONER

    a po drugie geniuszu Niall HORAN nie ma aska , więc albo jesteś tak pusta,że sie nie skapnęłaś , albo nwm ;D hahahha Niall i ask hahhaha dobre ;))

    ja się jarałam jak widziałam 10 kont dody na nk i myślałam,że to wszystko jest prawdziwe, ale to było w 3 klasie podstawówki, a teraz cóż.. jestem w 3 gimnazjum.

    no tyle ode mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naah, po pierwsze to nie uczę się angielskiego, tylko francuskiego i niemieckiego :P Ale dzięki za info, już poprawiam :)
      Po drugie to ma ask'a i to jest potwierdzone xDD

      Usuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK