środa, 13 listopada 2013

Muzyka *u*

Z okazji 1500 wyświetleń następny post będzie specjalny, bo po części będzie tworzony przez Was!!!
No więc tak jak obiecałam dodaję post o naszej polskiej muzyce. Po pierwsze odpowiedzcie sobie na kilka pytań:
  1. Co jest muzyką?
  2. W muzyce ważny jest przekaz?
  3. Czy każdy może zostać muzykiem?
  4. Czy polska muzyka jest dobra?
Postaram się odpowiedzieć na te pytania :3
A więc muzyką jest wszystko, dla niektórych będzie to śpiew ptaków, odgłosy szumiących drzew... Dla innych będą to dźwięki wydane przez gitarę, a jeszcze dla innych...
Nie wystarczyłoby mi miejsca, ani czasu by to opisać :)
Przekaz jest bardzo ważny (moim zdaniem). By wam to udowodnić wybrałam kilka fragmentów tekstów z polskich piosenek :D

A musisz uwierzyć w siebie, bo wiara czyni cuda
Natural Dread Killaz "Uwierzyć w siebie"

Witaj na ziemi, tu za grosze zmienisz płeć
Tu sprzedasz życie i kupisz czyjąś śmierć
Odnajdziesz siebie i zgubisz życia sens
Ziemia to piekło, stąd do nieba blisko je
st
Paluch "Przystanek ziemia"

Otrzyj swe łzy i weź połowę siły mej, siły mej
By przetrwać mroczne dni weź połowę wiary mej, wiary mej 
By nie przestać kochać to, co sprawia, że czujemy, 
By uwierzyć w to, że nie tylko tu żyjemy 
By umierać w samotności gdy los się dopełni 
Pojmij, że jesteśmy nieśmiertelni 
Kali&Paluch "Nieśmiertelni"

Na resztę odpowiedzcie mi wy w komentarzach (mam nadzieję :P )
Wracając do następnego postu, wpadłam na pomysł, (a właściwie podkradłam go z blogu http://nierealniie.blogspot.com/ ). Mianowicie chodzi mi o to, żebyście w komentarzach zadawali mi pytanka, na które miałabym odpowiedzieć :P 

2 komentarze:

  1. Kiedy masz urodziny???

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo masz wyświetkleń :) Jak długo prowadzisz blog?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK