poniedziałek, 30 grudnia 2013

15 rzeczy, które chcę zrobić przed śmiercią

Tak jak pisałam  poprzednim poście przez jakiś czas pracowałam nad postem "15 rzeczy, które chcę zrobić przed śmiercią".  No więc zaczynajmy :D

1. Jestem osobą nieśmiałą, lecz gdybym wiedziałam, że jest to ostatni dzień mojego życia powiedziałabym wszystkim, co o nich myślę :)

2. Nie umiem długo być w jakimś konflikcie, więc chciałabym też pogodzić się ze wszystkimi, z którymi mam jakieś problemy.

3. Żyć, a nie istnieć.

4. Chciałabym odwiedzić Francję. Byłam tam raz. Mimo to, czuję jakbym mieszkała tam od dawna. Po prostu ciągnie mnie do tego kraju :)

5. Lot balonem nad pustynią. To jest moje marzenie :3

6. Wybrać się na koncert BASTILLE. Raz by wystarczył, ale większą ilością nie pogardzę :D


7. Dokończyć pisanie opowiadania :)  Już mam 5 rozdziałów. Trzymajcie kciuki :D

8. Nauczyć się grać na gitarze.

9. Zobaczyć zorzę polarną. Tak na żywo :)


10.  Chciałabym żyć tak, aby niczego nie żałować, a na łożu śmierci mieć pewność, że dałam z siebie wszystko :)

11. Mieć własny jacht. Taki Dreamer jakim pływałam na Mazurach wystarczy :)

12. Mieć taką ścianę w domu:


13. Zrobić sobie tatuaż z imionami rodziców. Wiem, może nie jest to nic niezwykłego, ale będzie to dla mnie znak, że będą przymnie gdy odejdą...

14. Znaleźć swoje miejsce na ziemi. Nie chodzi mi o wielką willę w Stanach, czy coś w tym stylu. Chodzi mi o miejsce, gdzie będę czuła się bezpiecznie i miło. Gdzie będę szczęśliwa...

15. Poznać swoich idoli.


No więc to tyle.  Pisząc to, zaczęłam zastanawiać się nad ludzkim życiem... Myślałam o jego kruchości i o tym, jak łatwo można je komuś odebrać... Ale o tym kiedy indziej :)

A Wy macie jakieś rzeczy, które chcielibyście zrobić przed śmiercią? Piszcie w komentarzach. Te najlepsze z nich udostępnię w następnym poście :)

PAMIĘTAJCIE O LOTERII!!! Data końca przyjmowania zgłoszeń została przesunięta do 21.01.2014r. 

2 komentarze:

  1. oby udało Ci się to wszystko spełnić <3
    // klikniesz na moim blogu w baner cozbest? to dla mnie ważne ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Już kliknęłam :D
      Może zgłosisz się do loterii?? http://this-is-my-life-wercia1023.blogspot.com/2013/12/swieta-swieta-i-po-swietach-loteria.html

      Usuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK