czwartek, 26 grudnia 2013

Święta, święta i po świętach... + LOTERIA

Witajcie po krótkiej przerwie ;) Przybywam do Was ze świątecznym postem :D
Tak, no więc tegoroczne święta przyniosły mi wiele radości i przepięknych wspomnień. Stało się to między innymi za sprawą kolacji wigilijnej, którą w tym roku organizowała moja mama. Gościł u nas mój brat ze swoimi dziećmi i dziewczyną. Było tyle śmiechu :D Małe dzieci harcowały, ganiały za kotem i buszowały w zabawkach :D Było po prostu świetnie! No i te prezenty :) Ledwo pod choinką się mieściły ^^ znalazły się tam między innymi prześliczne Adidasy NEO i świetny (zielony - neonowy) zegarek.



 Takie świąteczne :3

Taki drobny staroć :>

Jedna z wielu fotek z wycieczki do Austrii i Niemiec <3

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
No to teraz loteria :D
Nagrodą będzie promowanie na moim blogu w 5 postach i wstawienie baneru bloga w zakładkę współpraca :D Zgłoszenia do 21. stycznia :)
Warunki to:
1. Bycie publicznym obserwatorem bloga, (1 los)
     OPCJONALNIE:
1. Wstawienie banerka loterii w bloczku (1 los) / w osobnej notce (1 los)
2. Polubienie fanpage bloga na fb: LINK (1 los)

Wzór zgłoszenia:
1. Obserwuję jako:
2. Pulubiłem/am fp jako: (Inicjały)
3. Banerek wstawiłam/łem na blogu: 
4. Mój e-mail to: 

~~~~~~~~~~~~~~~~
W przygotowaniu post "10 rzeczy, które chciałabym zrobić przed śmiercią " <3

2 komentarze:

  1. 1. Obserwuję jako: Natalia Boryka
    2. Pulubiłem/am fp jako: Natalia Boryka
    3. Banerek wstawiłam/łem na blogu: oooowszystkim.blogspot.com
    4. Mój e-mail to: natalia.boryka@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1, 2, 3,4, 5 losów :D Za to, że byłaś pierwsza to + 1 los, czyli razem 5 :D

      Usuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK