niedziela, 15 grudnia 2013

Wishlista :3

Witajcie :D Dzisiaj przybywam do Was z moją grudniową wishlistą, czyli listą życzeń :D Pokażę Wam tutaj co zamierzam kupić, bądź co chciałabym dostać na święta :3


1. Płyta "BAD BLOOD"  zespołu Bastille. Sądzę, że byłby to dobry prezent dla mnie, bo uwielbiam ten zespół i mogłabym słuchać go na okrągło :)




2. Lakiery świecące w ciemności. Miałam w lecie pomarańczowy i był świetny, lecz niestety "zaginął w akcji" :P

 
3. Biżuteria ze znakiem nieskończoności. Jest to świetna rzecz, przekazuje wiele informacji swoim wyglądem i jest idealnym dodatkiem do każdej stylizacji.



4. Czarna sukienka. Po prostu zakochałam się w niej! Jest świetna *o*

A Wy? Macie jakieś pomysły na prezenty dla siebie? A może macie całą wishlistę ułożoną? Czekam na Wasze komentarze :) A tak w ogóle to pamiętajcie: KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE DO DALSZEGO DZIAŁANIA!





14 komentarzy:

  1. Uwielbiam Bastille! Kocham ich słuchać, chyba tylko przy ich muzyce naprawdę umiem się zrelaksować! :)
    Lakier to ciekawy pomysł, ale niestety nie dla mnie. W kwestii kolorów lakierów stawiam na skromność i elegancje :)

    Postaram się do Ciebie wpadać! :) I oczywiście obserwuję :)

    Dzięki za odwiedziny u mnie :)
    Pozdrawiam,
    Ara - 3blackcrowns

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłą opinię :) Ja też postaram się wpadać regularnie do Ciebie :)

      Usuń
  2. Obecnie nie dopisujemy nowych osób do kolejek na trochę krytyki.
    Pozdrawiam, Aoi-chan.

    OdpowiedzUsuń
  3. lakier który świeci w ciemności też taki chcę ^ ^


    http://thestarsofgroud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko bardzo mi się podoba. uwielbiam motyw nieskonczonosci!! planuje kupić takie lakiery narazie nie mialam zadnego swiecacego :)
    buziaki
    i zapraszam do mnie i do wzajemnej obserwacji ;-*
    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetny lakier!!! *...*
    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Droga Weroniko - zgłosiłaś się na niebieskim-piorem do oceny i jako oceniająca. Niestety, możesz wybrać tylko jedno. W regulaminie jest napisane, że oceniający nie może zgłosić się do oceny. Na maila odpisałam wczoraj, tak więc proszę najpierw o odpowiedź nt tego, co wybierasz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobra ta sukienka ! :))
    Obserwuję i zapraszam :))
    http://braksensumi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem :) Zapraszam do wzięcia udziału w loterii http://this-is-my-life-wercia1023.blogspot.com/2013/12/swieta-swieta-i-po-swietach-loteria.html

      Usuń
  8. Witam,
    Jeśli mogłabyś mi podać firmę tego lakieru, który miałaś (jeśli pamiętasz), gdyż ja miałam już jeden ale był strasznie słaby i szukam czegoś sprawdzonego :)
    Jak byś mogła to odpisz mi na ten adres mailowy:
    b.kordowska@onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK