sobota, 18 stycznia 2014

Jak radzić sobie z odmiennością?

Wyobraźcie sobie że macie rude włosy i piegi, albo półmetrowego irokeza. Może tak bardziej przyziemnie: macie całkiem inne zainteresowania niż wasi rówieśnicy lub jesteście innej orientacji. Co się wtedy dzieje? Wszyscy oddalają się od Was, stajecie się punktem drwin i zaczepek. Przez to nie czujecie się bezpiecznie. W ostateczności dochodzi do okaleczania i prób samobójczych.

Dlaczego tak się dzieje? Wszystko jest spowodowane tym, że jesteśmy inni. Inni nie znaczy dziwni, lecz wyjątkowi. Nasze społeczeństwo jest nieprzyzwyczajone do tego, że ktoś jest lubi co innego, jest biedniejszy lub ma inny styl. Taka jest nasza szara rzeczywistość.

A co w sytuacji, gdy już do tego dojdzie? Trzeba sobie z tym poradzić. Tylko jak? Moim sposobem jest nie zmienianie się. Trzeba pokazać innym, że jesteśmy sobą i nie będziemy zmieniać się tylko dlatego, że komuś nie podoba się nasz wygląd itp. Musimy być silni :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
To mój pierwszy post tego typu. I co o tym sądzicie?


2 komentarze:

  1. Dzięki. Mam rude włosy i piegi. -.- I nie czuję się z tym źle, serio.
    Wg mnie najważniejsze jest znaleźć kogoś, kto cię zrozumie i opinia innych nie będzie cię obchodzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisząc ten post nie chciałam nikogo obrazić. Podałam tylko wyróżniające cechy :) I też jestem tego zdania :)

      Usuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK