czwartek, 2 stycznia 2014

Postanowienia noworoczne :>

Witajcie w nowym roku :3 Jak pewnie wiecie z poprzednich potów wczoraj miałam urodziny :) Z tej okazji i z okazji nowego roku postanowiłam zrobić listę postanowień :D (wiem, dziwnie to brzmi, ale no cóż, nie mam innych pomysłów jak to napisać :D )  Tak no więc zaczynajmy :)
#1 Wytrwać z ćwiczeniami Ewy Chodakowskiej :D Na święta dostałam jej książkę i doszłam do wniosku, że przydałoby się poćwiczyć :D

#2 Chciałabym, żeby dobrze poszło mi w finale zDolnego Ślązaka z języka francuskiego :D To już 8 stycznia. Mało czasu, ale będę robiła wszystko, co w mojej mocy, żeby dobrze mi poszło :)

#3 W pół roku ogarnąć język angielski :D Może mi się uda. Nie zaprzeczę, że ten język bardzo by mi się przydał, ponieważ chcę wybrać się do technikum morskiego w Świnoujściu :)

#4 Dobrze zdać egzaminy gimnazjalne :D To już 3 klasa, trzeba wziąć się za robotę :D

#5 Mieć dobre wyniki na koniec gimnazjum :) Może się uda :P

#6 Zdrowiej się odżywiać. Koniec z chipsami, colą i fast-foodem :D

#7 Przeczytać duuużo ciekawych i fantastycznych książek <3 Uwielbiam czytać wszelkiego rodzaju książki (no może oprócz szkolnych lektur :P )

#8 Mniej czasu spędzanego przy komputerze. To chyba mówi samo za siebie :D

#9 Podnieść swoją samoocenę :P Macie jakieś pomysły co do tego postanowienia? :P

#10 Rozjaśnić końcówki :3 Chciałabym mieć włosy takie jak Miley na tym zdjęciu :


#11 Kolejne zmiany na blogu :D Pierwszy post z nowej serii już jest w przygotowaniu :P Poczekacie na niego do 6 stycznia :d

1 komentarz:

  1. a ja nie mam postanowień, też ćwiczę z Chodakowską :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK