niedziela, 12 stycznia 2014

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy

Jak pewnie wiecie dzisiaj jest 22 finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Każdy wie, o co z tym chodzi (mam taką nadzieję :D ).


Cała fundacja jest dla mnie bardzo ważna, bo jestem wcześniakiem i byłam jedną z pierwszych osób, która musiała leżeć w inkubatorze zakupionym właśnie przez Jurka Owsiaka. Właśnie za to jestem im bardzo wdzięczna i robię, co mogę by ich wesprzeć :)


Właśnie z tego powodu proszę Was, byście wrzucili symboliczną złotówkę do puszki, lub zajrzeli na aukcje na Allegro bądź na stronie siemashop.pl .
Dla Was to mały gest, a komuś może uratować życie :)

2 komentarze:

  1. Moja kuzynka też niedawno urodziła się za wcześnie xd
    Również wspieram tą fundacje jak tylko mogę :)
    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj,sprawi mi to wielką radość)
    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój syn jest wcześniakiem i także leżał w inkubatorze zakupionym przez WOŚP. Co roku wspieram i będę wspierała WOSP.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK