piątek, 21 lutego 2014

Powrót do postanowień noworocznych :D

Wpadłam na pomysł, by podsumować cześć moich postanowień noworocznych :) Znajdziecie je TU.

#1 Sumiennie ćwiczyłam przez miesiąc :D To mi się udało. Teraz zrobiłam sobie miesięczne wolne i wracam do trenningów :3

#2 Tutaj nie jestem pewna, czy dobrze mi poszło, bo zdobyłam 13/50 punktów :P Test był bardzo trudny, lecz jestem zadowolona, że z wielu, wielu osób z całego województwa udało mi się znaleźć pośród 35 najlepszych :3

#3  Moja kuzynka poleciła mi stronę, na której mogę uczyć się angielskiego online. Zrobiłam jedną trzecią całego kursu i jestem z siebie dumna :D

#5  Mam zapewnione 2 szóstki, kilka piątek też jest pewnych. Z reszta jakoś pójdzie :)

#6 Od póltora miesiąca nie zjadłam żadnego fast-food'a i żadnych czipsów. Ze słodyczami trochę gorzej :D

#7 Zaliczyłam 2 świetne trylogię i kilka pojedynczych książek :3

#8 Przy komputerze siedzę tylko w weekendy, wtedy też niezadługo.

#10 Mam już się zgodziła. Tylko do fryzjera pójść :)

#11 Nowa seria jakoś zastopowała, ale za to wygląd się zmienił :D

~~~~~~~~~~~~~~
Gdy to piszę, brakuje 5 wyświetleń do czterech tysięcy :) Dziękuję Wam za każde wejście na mój blog <3 Jesteście wielcy <3
Jutro jadę na wycieczkę do Poznania, więc jutro będzie dużo zdjęć :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK