poniedziałek, 24 lutego 2014

Różności :D

Dzisiaj, tak jak tytuł posta mówi mam Wam wiele różnych rzeczy do przekazania.
Po pierwsze dzisiaj sobie uświadomiłam, że minęła mi już połowa ferii. Nie było źle, mimo że siedziałam dzień w dzień i kułam na poprawy z historii. Masakra, w szczególności rewolucja francuska :P

Ach, taki sobie staroć sprzed roku :3


W maju będzie pierwsza rocznica istnienia mojego bloga :D Tak, to już będzie rok! Sama w to nie mogę uwierzyć :) Zastanawiałam się, czy z tej okazji nie zorganizować rozdania, konkursu czy czegoś w tym stylu. Co o tym sądzicie? Jeżeli rozdanie, to co byście chcieli jako nagrodę? Czekam na Wasze propozycje :P


Kolejne pytanie do Was :D chciałabym, by ten blog Wam się podobał. Więc co byście na moim miejscu zmienili? O czym posty byście napisali??


 Czekam na Wasze komentarze :)


8 komentarzy:

  1. Rozdanie to super pomysł :) Mogą być jakieś kosmetyki, biżuteria czy coś w tym stylu :P Świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz o tym co leży ci na sercu. Co jakiś czas fajnie jest dać jakiś post tematyczny z innej beczki, ot tak dla urozmaicenia. :)
    I najważniejsze: wyłącz weryfikację obrazkową :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miłe słowa o moim blogu :) Oczywiście dołączam do grona Twoich obserwatorów :)
    Myślę,ze powinnaś pisać co tylko chcesz a rozdanie to też dobry pomysł.A zdjęcia są fajne nawet to z przed roku :)
    Pozdrawiam i zapraszam ponownie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to już 21 osoba :D Na pewno będę odiwedzała Twój blog :)

      Usuń
  4. bardzo ładne zdjęcia :) podoba mi się twój blog.

    U nas nowy post - wpadniesz i skomentujesz ?

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK