sobota, 1 lutego 2014

Ulubieńcy ostatnich miesięcy cz. 1

Biorąc przykład z innych bloggerów postanowiłam napisać post o moich ulubieńcach :D Więc zaczynajmy!

1. Ulubiona aktorka
Jest nią Jennifer Lawrence. Zaczęłam się interesować filmami z jej udziałem, aż w końcu pokochałam "Igrzyska śmierci" <3


2. Ulubiony aktor.
Nie mogłam wybrać jednego spośród moich trzech faworytów, a byli to:
-Nicolas Cage (moim zdaniem najlepsze filmy z nim to "Lot skazańców" i "Twierdza")

-Josh Hutherson ("Igrzyska śmierci", a jak inaczej <3)

- Dolph Lundgren (mało znany szwedzki aktor kina akcji)

3. Ulubiona książka
Jest nią dzieło John'a Greena, amerykańskiego pisarza. Ma tytuł  "Gwiazd naszych wina". Główną bohaterką opowieści jest 16-letnia Hazel, która choruje na raka. Na spotkaniu grupy wsparcia dziewczyna poznaje Augustusa, czarującego i charyzmatycznego byłego koszykarza, którego choroba pozbawiła nogi. Ten dzień zmienia życie obojga nastolatków. KLIK Pracują już nad ekranizacją tej książki. Nie mogę się doczekać :D
Pożyczyła mi ją moja koleżanka z klasy Julia. Jeszcze raz wielkie dzięki :D


4. Ulubiony zespół
Tutaj chyba nie muszę się rozpisywać, bo był już o tym osobny post :D 

5. Ulubiony blog
-blog diy to I can't live without DIY. Podoba mi się wszystko :) I projekty, i wygląd i język, w którym ona piszę :)
- blog lifestylowy to blog Carly . Pisze tam o swoim życiu i przemyśleniach. Krótko mówiąc warto tam zajrzeć :D

~~~~~~~~~~~
Na dzisiaj to tyle :) Piszę już 2 część. Trochę tego jest, ale jakoś pójdzie :) Pisałam ten post dosyć długo i mam nadzieję, że skomentujecie efekty mojej pracy :)

3 komentarze:

  1. Google Cie nie poleca !

    OdpowiedzUsuń
  2. z ulubioną aktorką zgadzam się w 100% ! :)

    obserwujemy? zacznij, odwdzięczę się :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK