czwartek, 10 kwietnia 2014

Deszcz...

Czasem deszcz dodaje sił, czasem bardziej załamuje... Prowadzi do nieszczęść, depresji, ale są takie dni kiedy człowiek ma ochotę tańczyć w deszczu.


Takie dni własnie nadeszły. Sama świadomość, że do wakacji zostało tylko kilka tygodni sprawia, że na mojej twarzy pojawia się uśmiech. :)


Kolejną sprawą są egzaminy. Jak sobie pomyślę, że to już niecałe 2 tygodnie to jestem szczęśliwa. Naprawdę szczęśliwa, bo wiem, że potem będzie już lepiej. Teraz tylko nauka i nauka, a potem to będzie luz <3

No to to tyle po moim poście, który miał być taki filozoficzny. A co z tego wyszło? :D
Pamiętajcie o rozdaniu :D KLIK

Wszytskich, którzy skomentuję umieszczę w następnym poście <3

2 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się ostatni obrazek i to co jest na nim napisane : )
    pozdrawiam

    http://thestarsofgroud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super post! ;)
    co powiedz na wspólną obserwację? jeżeli tak to zaobserwuj i daj znać a ja na pewno się odwdzięczę ;p

    http://my-live-my-business.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK