sobota, 5 kwietnia 2014

Rocznicowe rozdanie

Tak jak obiecałam z okazji pierwszych urodzin mojego bloga ( jej, to już rok <3 ) mam dla Was rozdanie :) Nagrody są różne, ale o tym za chwilę :P



Nagrody to:

 -różne ozdoby do paznokci

- kremowe piórka, które można wykorzystać tworząc biżuterię lub do innego typu DIY
- próbki różnych kosmetyków
krem anty-cellulitowy
krem nawilżający do skóry suchej
kremy do skóry z problemami
kremy ochronne

Warunki uczestnictwa:
1. Bycie publicznym obserwatorem bloga (1 los)
2. Polubienie fanpage bloga na facebook'u. (1 los)
3. Skomentowanie tego postu 
Dodatkowo:
1. Dodanie baneru na pasek boczny bloga (1 los)
2. Osobny post o rozdaniu (2 losy)
3. Udostępnienie informacji o rozdaniu na swoim profilu na facebook'u. (2 losy)

Wzór zgłoszenia:
Obserwuję jako: Imię i pierwsza litera nazwiska
Lubię jako: Imię i pierwsza litera nazwiska
Dodałam/łem baner: TAK/NIE  na blogu: link
Dodałam/łem post: TAK/NIE  na blogu: link
Udostępniłam/łem informację o rozdaniu: TAK/NIE


REGULAMIN:
1. Organizatorami konkursu jest http://all-in-one-98.blogspot.com/
2. Sponsorem wszystkich nagród jestem ja.
3. Konkurs trwa od 05.04 do 1.05.2014r.
4. Wyniki rozstaną ogłoszone maksymalnie 7 dni po zakończeniu konkursu na blogu i na facebooku. 
5. Zwycięzca zobowiązany jest do wysłania danych do wysyłki na adres: wercia10234@gmail.com lub w wiadomości na fanpage na facebooku.
Na te dane czekam do 3 dni, w przypadku braku kontaktu nagrody trafią do innej osoby. 
6. Blogi stworzone do rozdań  nie będą brane pod uwagę. 
7. Zwycięzca zostanie wybrany w losowaniu. 
8. Koszty wysyłki pokrywam ja, ale wyłącznie na terenie Polski.  
9. Nagrody przewidziane są dla 1 osoby.
12. Nagrody są nowe i nie podlegają reklamacji.
13. Jako organizator konkursu zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu.
14. Rozdanie nie odbędzie się jeżeli nie będzie co najmniej pięciu zgłoszeń.
15. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).


20 komentarzy:

  1. obserwuje, polajkowane
    prosze jeśli wygram powiadomić mnie o tym kródkim komentarzem na moim blogu
    izabella1756.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1, 2
      Podaj jeszcze imię i pierwszą literę nazwiska :)

      Usuń
  2. Śliczne piórka <3
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia(:

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz :) Może weźmiesz udział :)

      Usuń
  4. super nagrody :) Czy to konkurs? Fajny pomysł też myślałam żeby zrobić coś u siebie :)
    http://przyjazn-milosc-zaufanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, konkurs :) Zapraszam do wzięcia udziału :)

      Usuń
  5. Powodzenia wszystkim życzę! :D
    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: Serenitka B
    Lubię jako: Monika B
    Dodałam baner: TAK http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
    Dodałam post: NIE
    Udostępniłam informację o rozdaniu na fb: TAK https://www.facebook.com/monika.bochman/posts/736618076378266?stream_ref=10

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: Kasia
    Lubię jako: Katarzyna Majdan
    Dodałam/łem baner: TAK/ na blogu / modawedlugkasi.blogspot.com
    Dodałam/łem post: NIE
    Udostępniłam/łem informację o rozdaniu: NIE

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie wezmę udziału ale życzę powodzenia innym ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog !
    Widać, że włożyłaś w niego dużo pracy.

    Co myślisz o wspólnej obserwacji ?
    Jeżeli spodoba Ci się mój blog, zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Tylko przypomnij w komentarzu.

    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuje jako : Kwiatuszekk95
    Lubię na FB jako : Emilia Pisarczuk

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Biore udział ;)
    Obserwuje jako Gertrama

    gertrama.blogspot.com
    dzieki za kliki ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. obserwuję jako dobiezka
    lubi jako Marta Dob.
    dobiezka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK