poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Świąteczny wypad

Witajcie po małej świątecznej przerwie :) Chciałabym Wam trochę opowiedzieć o wspaniałej wycieczce, na którą wybrałam się z moim dziadkiem i siostrą. Łapcie najpierw kilka zdjęć :D











No więc zacznijmy od tego, że mieliśmy zamiar pojechać tylko na Szwajcarię Lwówecką. No ale znając mój dar przekonywania wyszło na to, że pojechaliśmy dodatkowo na Ostrzycę i do parku w Skale. Było naprawdę super! Dawno się tyle nie nachodziłam :)
A Wy lubicie piesze wycieczki? Ja je uwielbiam :)
Za chwile pojawi się sonda z tematami następnych postów :)

Pamiętajcie o rozdaniu <3

2 komentarze:

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK