środa, 30 kwietnia 2014

Wiosenna sesja

                                                                  Pamiętajcie o rozdaniu <3

Z okazji jakże przepięknej pogody postanowiłam wybrać się na pierwszą tej wiosny sesyjkę. Było z tego wiele korzyści, bo moja siostra odkryła,  że umie zrobić ładne zdjęcia :D Macie tutaj troszkę "mnie" :D




















Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się podobają ;) Tenisówki do obiecanego DIY już kupione, szukam tylko markerów. Będzie także post z wynikami rozdania i MUST HAVE tego lata :D
Czekam na komentarze :D

2 komentarze:

  1. Zakochalam sie w Twojej kamizelce *.*
    Piekna !! <3

    Moglabym liczyc na kliki w najnowszym poscie? To dla mnie bardzo wazne, odwdziecze sie :*

    zapraszam: gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://all-in-one-98.blogspot.com/2013/05/na-poczatek-chciaabym-pokazac-wam.html
      Tu masz link jak możesz taką zrobić :D

      Usuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK