poniedziałek, 12 maja 2014

Co myślę o Eurowizji?

W ciągu tego weekendu odbył się finał Konkursu Piosenki Europejskiej (czy jakoś tak xD) EUROWIZJA. Oglądając poprzednie rozgrywki bardzo ucieszyłam się, gdy Cleo z Donatanem przeszli najpierw do ćwierć finałów, potem do pół-finałów, a w sobotę wystąpili w finale! Jak pewnie wszyscy wiedzą zmagania wygrała(a) reprezentant(ka) Austrii Conchita Wurst.
Moim zdaniem najlepsza była reprezentacja ze Szwajcarii oraz Białorusi.


Świetna była też reprezentacja Polski, Cleo i Donatan dali radę (y)


Moim zdaniem najgorszym błędem organizatorów było zatajenie faktu, że 50% oceny końcowej stanowi ocena jury, a drugie 50% głosy widzów. To było oszustwo.

Teraz część ludzi uważa, że to wszystko było sfałszowane, że zwycięstwo Conchity było kupione. Bo chyba to nie jest przypadek, że w krajach, w których według głosów widzów Polska miała 1. miejsce, a według jury ostatnie.  Organizatorzy bali się, że polskie kobiety będą zbyt dużą konkurencją xD

A wy? co sądzicie o tegorocznej Eurowizji? :D

6 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że w tym roku - po raz pierwszy od jakiś paru lat - znów obejrzałam Eurowizję. Myślę, że było warto, chwytliwe piosenki. Co do występu Cleo i Donatna, to podobał mi się. Szkoda, że nie wygrali, ale i tak daleko zaszli. A wygrał/a najbardziej kontrowersyjny/a uczestnik/czka. Ciekawe czy ludzi urzekł tak ten wokal? Może chodziło po prostu o ukazanie jak to Europa jest tolerancyjna. Ale dobra tam, teraz cały czas gadają o tej osobie w wiadomościach, to przynajmniej nie przekazują tam samych monotonnych rzeczy. xd

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post :D
    co do moich odczuć po EUROWIZJI to było to świetne. Wszyscy którzy przeszli do finału byli genialni i każdy wygrał na swój sposób. Obawiałam się jakiejś porażki gdyż nie przepadam za piosenką Cleo i Donatana jednak nie było tak źle i widać ze się postarali. A i dobre 14 miejsce po tak długiej Polskiej przerwie w tym konkursie.

    zapraszam do mnie :
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatni raz Polska tak daleko była 20 lat temu >.<

      Usuń
  3. Ja pierwszy raz oglądałam Eurowizję i jestem bardzo zawiedziona, występy były świetne ale oceny mnie zdołowały. Też nie przepadam za piosenką Cleo i Donatana ale wpada w ucho i była odpowiednia na ten konkurs. Było tyle artystów, którzy naprawdę mieli czym się pochwalić, a wygrał babochłop ;-;
    monomentume.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam, że Polska i tak daleko zaszła - 14 miejsce, a Francja np. ostatnie. Więc naprawdę się cieszę, dostaliśmy 10 pkt od Niemiec wiec JESTEM WDZIĘCZNA NIEMCOM :>
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK