wtorek, 6 maja 2014

DIY: tenisówki we wzorki

No to w końcu obiecany tutorial na wykonanie tenisówek ze wzorkami. :D Od razu przepraszam za jakość zdjęć, ale mój kochany aparat nie chciał ze mną współpracować :)


 Wszystko czego potrzebujecie to:
- tenisówki (w dowolnym kolorze, choć najlepiej wyglądają białe :D )
- kartka na zaprojektowanie wzoru lub gotowe wzory z internetu
- marker do szkicowania wzoru na butach
- zakreślacze/kolorowe markery itp.



Ja zaczęłam od narysowania markerem mniej więcej równoległych linii oraz zamalowaniu lamówek.

Następnie narysowałam markerem wzorki. Postawiłam na wzory "etno", a dokładniej mówiąc - azteckie :)


 Taka tam ja przy pracy xD

Na koniec pokolorowałam moje piękne wzory i wyszedł mi taki świetny efekt: 



I jak?? Co sądzicie o moim wspaniałym dziele? :D Wiem, że zdjęcia nie są piękne, no ale cóż, nic na to nie poradzę :/  W przyszłych dniach możecie spodziewać się całej sesji w tych butach :D Czekam na komentarze i głosy w sondzie :D

6 komentarzy:

  1. Mi się średnio podobają, ale świetny pomysł^^
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh, ciekawy pomysł :) Jednakże nie posiadam, żadnych tego typu butów :) Pozdrawiam :*
    ~ lilliecharlottedes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy wzór, no i oczywiście pomysł. Na pewno wrócę tu i skorzystam. ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny wzorek :>
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK