piątek, 9 maja 2014

Must have tego lata ;3

Przybywam z obiecanym postem :) Tematem przewodnim będzie MUST HAVE TEGO LATA, czyli to, co powinno znaleźć się w szafie każdej z nas. No to zaczynajmy!

SZORTY
Krótkie spodenki - obowiązkowo! Z wysokim stanem, jasne, ciemne, z ćwiekami lub z innymi ozdobami! Całkowita dowolność!


SPÓDNICE
Z koła, z krótkim przodem i długim tyłem, z szyfonu, miniówka lub do kostek... Bez różnicy :)


BALERINKI
Buty idealnie pasujące do każdej stylizacji :)


KOSZULE
"Mgiełki", z kołnierzykiem lub bez. Sprawdzą się na oficjalne wyjście lub ognisko z przyjaciółmi.


To na razie tyle. mam nadzieję, że Wam sie podoba :)

5 komentarzy:

  1. Zacznę od tego, że fajny masz nagłówek. Co do wpisu, to super są spodenki (te fioletowo-różowe dobrze komponują się z tłem Twojego bloga ;d). Spódnice, bluzki i baleriny też śliczne. :) Czekam na kolejny wpis - mam nadzieję - z nową porcją strojów.
    deszczpada007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lordsy *o* muszę kupić :> Fajny wpis!
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wpis! Fajne te must have'y i akurat wszystko mam ;D Poszukuję spodenek, w miarę tanich, mogą to być nawet spodnie, które sobie przerobię bo tamte, które mam są już stare ;/
    + dodałabym tutaj krótkie bluzki, dzisiaj jedną kupiłam CUDO ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK