wtorek, 27 maja 2014

Post organizacyjny

Jej, 6 tysięcy wyświetleń! Dziękuję każdemu, kto chociaż raz wszedł na mój blog, to naprawdę wiele dla mnie znaczy <3 

Przygotowałam z tej okazji taki mały post organizacyjny. Mianowicie chodzi mi o poznanie waszej opinii. Jeżeli macie chociaż chwilę czasu, to proszę o odpowiedzi na poniższe pytania :)

1. Posty długie czy krótkie?
2. Posty tematyczne czy bardziej ogólne?
3. Więcej tekstu czy więcej zdjęć?

To tylko trzy pytania, a dla mnie bardzo wiele to znaczy <3
Każdego blogera, który skomentuje ten post odpowiadając na te pytania umieszczę w następnym poście <3 

6 komentarzy:

  1. Świetny post i cudowny wygląd bloga :) Obserwujemy? Daj mi znać :*

    Czy mogłabyś poklikać w linki pod ubraniami she inside? W zamian napisz jak mogę się odwdzięczyć w komentarzu lub wiadomości :)
    http://juleque.blogspot.com/2014/05/029-sheinsidecom.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde, nawet nie wysilić się odpowiedzieć na pytania tylko reklama i reklama :/
      1.Ani poematy, ani krótkie na dwa zdania.
      2.Tematyczne.
      3.2-3 zdjęcia na post wystarczą.
      monomentume.blogspot.com

      Usuń
  2. Długie, tematyczne, 50% tekstu 50% zdjęć ;)
    Uwielbiam Twojego bloga :******
    Nie przestawaj go prowadzić:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Długie
    I te i te
    Porowno
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. zależy o czym, najlepiej nie za długie i nie za krótkie xD
    2. ogólne! A od czasu do czasu tematyczne ;)
    3. najlepiej jest gdy jets tekst, a potem kilka zdjęć :)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ilości wyświetleń.
    1. Długie. Wolę czytać posty o bogatej treści.
    2. I te i te.
    3. Tekst.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK