środa, 14 maja 2014

Projekt "WSPIERANIE MŁODYCH BLOGGERÓW"

Ostatni post była tak na szybko. chciałam Wam pokazać zdjęcia, które najbardziej mi się podobają :D Ale przejdźmy już do tematu :D




Przeglądając różne blogi wpadłam na pomysł stworzenia projektu wspierającego młodych bloggerów. Zainspirował mnie do tego fakt, że większość blogów nie ma nawet roku i jest mało popularna. 

Tak więc ten projekt będzie pozwalał początkującym bloggerom na rozpowszechnienie swojego bloga w sieci. Z doświadczenia wiem, że początki są trudne, więc chciałabym wesprzeć ich w tych chwilach :)


By wziąć w nim udział należy:
- umieścić podlinkowany baner projektu (na górze)
- napisać e-mail na adres wercia10234@gmail.com , w temacie wpisując PROJEKT BLOGOWY. Tam przekażę chętnym dalsze informacje.

Mam nadzieję, że mój pomysł Wam się spodoba :)


*Jeżeli doświadczeni bloggerzy będą chcieli wziąć udział w tym projekcie promując inne blogi (mam nadzieję, że takowi się znajdą :D) to niech napiszą e-mail z takim samym tematem jak uczestnicy :)

9 komentarzy:

  1. Może i wzięłabym udział ale nie wiem jaki baner, ani jakie są z tego korzyści bo niestety opisałaś tylko to co Ty zyskasz, a chyba nie na tym projekt ma polegać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już poprawiłam. Dziękuję za zwrócenie mi uwagi :) W pełni się z tobą zgadzam ;D a baner to ten napis :D

      Usuń
    2. Aha, ok, na telefonie nie wyświetlił mi się napis :D
      Fajny pomysł, masz rację, że początkującym pomoc się przydaje.

      Usuń
  2. To jest genialny pomysł i fajne było by wcielić go w życie bo pomożesz nie tylko sobie ale także innym początkującym osobą :)
    i chyba nawet sama z tego skorzystam jeśli wymyślę ten baner xD
    Masz świetne pomysły jak rozkręcić i zachęcić czytelników i to mi się podoba ^^
    Oby tak dalej ! <3
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł fajny! :>
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny. Zaczynam się zastanawiać czy sama nie założyć bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK