piątek, 27 czerwca 2014

DIY - handpiece

Inspirując się poniższymi obrazkami stworzyłam piękna bransoletkę nie wkładając w nią praktycznie żadnych kosztów :) Całość przeszła moje oczekiwania :) zobaczcie sami i oceńcie :)



Teraz moje dzieło :D


Do jego wykonania potrzebowałam:
-ok. 30 cm srebrnego łańcuszka,
- srebrne zapięcie,
- 5 kółeczek zaciskowych,
- kawałek drutu,
- koraliki (w moim przypadku perły).


Zaczęłam od odmierzenia łańcuszka na szerokość nadgarstka. Na jeden koniec przyczepiłam zapięcie, a do drugiego jedno z kółeczek.

Następnie odmierzyłam obwód palca na kolejnym kawałku łańcuszka i obydwa końce połączyłam kółeczkiem.

Na jednym końcu drutu zrobiłam kółeczko specjalnymi szczypcami, następnie założyłam perełki i zrobiłam drugie kółeczko. Do tej przywieszki doczepiłam ok. dwu centymetrowe kawałki drutu.

Całość wyglądała tak:



Połączyłam ze sobą wszystkie elementy kółeczkami. I gotowe!!




Wiem, że jakość zdjęć nie jest dobra, ale to nie ja, to mój aparat :D

I co sądzicie o moim dziele? Czekam na komentarze :D 

4 komentarze:

  1. Bardzo ładna, więcej takich postów :)
    Ps. Jak "odcinałaś" odpowiednie odcinki łańcuszka? Tzn. czym?

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna :> ja osobiście takich nie noszę, ale na Twojej ręce ładnie się prezentuje ;>
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK