poniedziałek, 2 czerwca 2014

Inspiracje - Festiwal Kolorów

Mam dla Was dzisiaj post ze zdjęciami Festiwalu kolorów w Indiach :D Jest to święto HOLI polegające głównie na obsypywaniu się kolorowymi proszkami :)
Tak jak obiecałam zamieszczam linki osób, które skomentowały ostatni post :)
monomentume.blogspot.com 
teenluxy.blogspot.com/
unnormall.blogspot.com
likeaskyskyscraper.blogspot.com/





















I kolejny punkt w mojej liście rzeczy, które chcę zrobić przed śmiercią: pojechać tam i zobaczyć to na żywo :)

3 komentarze:

  1. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny post :)!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, nigdy w Indiach nie byłam :<
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK