niedziela, 22 czerwca 2014

Mazurskie opowieści...

Witajcie!!!
Dzisiaj rano wróciłam z cudownego wyjazdu na Mazury. Było świetnie, choć troszkę mi Was brakowało... Ale mniejsza o to! Bawiłam się super, choć nie zawsze pogoda dopisywała. Przez pierwsze ni padało i wiało, potem było słońce i wiało, a w ostatni dzień deszcz i flauta. Ogólnie super :)
Łapcie tutaj kilka fotek, resztę muszę obrobić, bo są albo nieostre albo coś mi w nich nie pasuję :)

Cumowanie na dziko na Przeczce (tuż przy Śniardwach)

Przeczka <3

Cały czas pływały "znane" promy :)

Rzut okiem na nasze łódki (niestety to te żółte)

Złamany maszt, a za nim jedna z największych łodzi na Mazurach - Big Blue

Węgorzewo - stąd w zeszłym roku wypływaliśmy

Węgorzewo <3

Widok wstecz w kanale w Giżycku :)

Niezbyt żeglarskie zdjęcie, ale musiałam je dodać :D
Takie wspaniałe szklanki młodzieży dali :D

Pod Gołębiewskim w Mikołajkach *.*

Koniec kanału w Giżycku  

Widok z wnętrza łódki :D

Siedziba Mazurskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego w Giżycku
Dla "wtajemniczonych" dodam, że pływaliśmy na Dreamerach (dokładniej Tes 32 Dreamer). Mielismy 7 osób + skipper.

Podsumowując było zarąbiście!!
Byliście kiedyś na żaglach na Mazurach? Czekam na wasze opinie :)

3 komentarze:

  1. Nie jestem "wtajemniczona" i nie mam pojęcia o co chodzi xD
    Mam nadzieję, że szybko przerobisz resztę zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło mi o tych, którzy interesują się żeglarstwem :D

      Usuń
  2. Ja też byłam niedawno na Mazurach :>
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK