środa, 2 lipca 2014

Dlaczego "W poszukiwaniu straconego czasu..."?

Pewnie część z Was zastanawia się dlaczego tak nazwałam swój blog. Wpadłam więc na pomysł, by podzielić się z Wami moimi rozmyślaniami na ten temat :)

"W poszukiwaniu straconego czasu" to tytuł cyklu powieści Marcela Prousta, lecz jako tytuł bloga w ogóle nie nawiązuje do tych powieści.

Z początku chciałam, by ten blog był miejscem na moje takie filozoficzne przemyślenia, miejscem, w którym będziecie mogli odnaleźć drugi sens jakiś rzeczy. Pierwsze posty właśnie takie były, ale potem było ich coraz mniej... Wciąż się staram nawiązywać do idei tego bloga, ale same filozoficzne posty szybko by Was zanudziły :)

Mam nadzieję, że podoba się Wam moja idea i jesteście zadowoleni z bloga :)


Następny post będzie o współpracy, którą udało mi się podjąć :)

2 komentarze:

  1. Masz rację, zastanawiało mnie to od dłuższego czasu, myślałam, ze chodzi o jakieś wspomnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na post o współpracy, mi się Twój blog podoba <3
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK