czwartek, 31 lipca 2014

Po powrocie z obozu ;3

Witajcie <3 W końcu po trzech tygodniach mogę do Was napisać <3

Tak jak wiecie z poprzednich postów, w niedzielę wróciłam z obozu żeglarskiego. Było cudownie!  Nie, właściwie to nie cudownie, nie mam słów, by to opisać :D Bawiłam się super, choć cały czas miałam zajęcia i słyszałam "Kurs! Wykład!", "Kurs! Wyjście na wodę!" albo "Kurs! Zapraszam!". Wszystko przez to, że robiłam w tym roku patent żeglarza jachtowego :)


Razem z przyjaciółką J. przesiadywałyśmy na pomoście i robiłyśmy zdjęcia wszystkiego :D Mam nawet zaiste selfie :D Podziwiajcie piękno Jeziora Lubikowskiego <3


Mój wspaniały kolega na optymiście :)

Tak bardzo przy pracy >.<




Wiem, że zdjęcia są wspaniale i że jestem cudnym fotografem :D 
Co sądzicie o żeglarstwie i o obozach harcerskich? Lubicie spędzać czas w ten sposób?
Czekam na komentarze <3

9 komentarzy:

  1. Koleżanka J.. sławna tak bardzo xd
    Jezu, ale bym sie zaczeła śmiać jeśli na tym optymiście był 'sama wiesz kto ' xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko Piroman, przeglądaj dalej :D

      Usuń
    2. Wstaw zdjęcie podwójnego żagla..
      A. I naszej sondy xd

      Usuń
    3. W następnym poście będzie więcej zdjęć :) Sondę wstawie, jak sobie życzysz :D

      Usuń
    4. Weronika.. taki fotograf, że aż wcale ;d

      Usuń
  2. Ja niestety nigdy nie byłam na takim obozie. Generalnie to jeżdżę na kolonie gdzie odpoczywamy, bo to lubię najbardziej :)

    http://claaudiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tam odpoczywałam, bo żeglarstwo jest moją pasja i mogłabym pływać cały czas :)

      Usuń
  3. Nie byłam nigdy na obozie harcerskim , a wody się trochę boję więc najwyżej pływam strumykami kajakiem ;d
    Fajnie, że dobrze się bawiłaś, no i że w końcu wróciłaś, szóste (?) zdjęcie jest serio cudowne *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :)
      Uważam, że to jest najlepsze zdjęcie mojego autorstwa ever :D

      Usuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK