sobota, 5 lipca 2014

Pożegnanie przed obozem

Tak jak wskazuje tytuł postu dzisiaj muszę się z wami pożegnać. Jak już wiecie z poprzednich postów jutro rano wyjeżdżam na obóz żeglarski. Będziemy w Lubikowie - mała miejscowość nad jeziora :)
Będę tam do 27 lipca, równo trzy tygodnie :) Będzie świetnie, ale nie będę mogła dodać nowych postów :'( Ale wrzucę jakieś zdjęcie na fp bloga na facebook'u :)

Na pożegnanie trzymajcie piosenkę, która mnie prześladuje odkąd obejrzałam w kinie "Gwiazd naszych wina".
PS Polecam tę książkę lub film (jak kto woli) każdemu, naprawdę musicie ją przeczytać!


No to żegnajcie kochani na najbliższe 3 tygodnie <3 Będę tęsknić ;*

2 komentarze:

  1. Wracasz w moje wakacje, mam nadzieję, że nie będziesz zbyt zmęczona na napisanie posta :D
    "Gwiazd naszych wina" i czytałam i obejrzałam ale szczerze mówiąc zawiodłam się na filmie, po przeczytaniu tak pięknej historii liczyłam na coś lepszego.
    Baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja muszę przeczytać tą książkę! Ja jutro wyjeżdżam :(
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK