wtorek, 1 lipca 2014

Wakacje :3 i ważna informacja

Nie będę kolejną osoba, która będzie pisała, że "w końcu są wakacje". Chciałabym w tym poście opisać wam moje plany na lato :D

W lipcu pojadę na obóz żeglarsko-harcerski do Lubikowa. Byłam tam już 2 razy, ale ten rok będzie inny. Przez 3 tygodnie będę brała udział w kursie na patent żeglarza :D Będzie świetnie!


Teraz ta ważna informacja: dziękuję serdecznie firmie AllePaznokcie za danie mi szansy oraz podjęcie współpracy ze mną :) to dla mnie naprawdę wiele znaczy :) Na dniach powinien pojawić się pierwszy post związany z tą współpracą :)


5 komentarzy:

  1. Będziesz mialł dostęp do internetu na kursie czy będziemy musięli poczekać na nowe posty? :) Btw. Baw się dobrze.
    Gratuluję podjęcia współpracy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety będziecie musieli wytrzymać beze mnie 3 tygodnie :)

      Usuń
  2. Ja też jadę na obóz, więc mnie też nie będzie niedługo :<
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A kiedy wyjeżdżasz? Miłego obozu :)
    Zapraszam do mnie http://xfitandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK