piątek, 4 lipca 2014

Współpraca z firmą AllePaznokcie

Tak jak Wam pisałam w ostatnim poście dzisiaj pokażę Wam kulisy mojej współpracy z firmą AllePaznokcie. Napisałam do nich e-mail i jestem im bardzo wdzięczna chociażby za to, że mi odpowiedzieli. Jeszcze bardziej ucieszyłam się, gdy napisali, że podejmą ze mną współpracę :) Przecież mój blog nie jest jeszcze popularny, a oni dali mi szansę :)
No dobra, dosyć już pisania o tym, jacy oni są dobrzy :D Przejdźmy do konkretów xD
Poprosili mnie, bym wybrała sobie produkty, które chciałabym od nich otrzymać. Wybór padł na dwa przecudne lakiery:

Pierwszym z nich jest lakier z kolekcji ONE COLOUR o numerze 79. KLIK Ma piękny miętowy kolor oraz maleńkie opalizujące złote elemenciki. Niestety na zdjęciach tego nie widać. Koloru także nie, bo mój aparat przekłamuje kolory. Ale to taki drobny szczegół :)



Drugi z nich to lakier z tej samej kolekcji. KLIK Ma numer 63 i urzekł mnie swoim kolorem. Ten cudny neon <3 sprawdźcie sami :)


W gratisie od firmy dostałam również świetny pilniczek do paznokci :)
Lakiery już przetestowałam, tak próbnie, jednak posty o nich pojawią się po obozie, bo wyjazd jest już pojutrze, a ja nawet nie jestem spakowana >.<

I co sądzicie o tej współpracy? Ja jestem naprawdę zadowolona :)  Współpracujecie z jakimiś firmami?

2 komentarze:

  1. Też wyjeżdżam po jutrze na obóz! :> Ja uważam, że te lakiery są cudne, szczególnie ten pierwszy mi się podoba, ale drugi też ^^
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne lakiery, nawet widać te drobinki w pierwszym jeśli się dobrze przyjrzy ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK