poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Jak dorobić do kieszonkowego?

Dzisiaj mam dla was post z kilkoma radami. am  nadzieję, że będziecie zadowoleni :) No to zaczynamy!

Pewnie jest wśród Was pewna grupa osób, która zainteresuje się tym tematem. Nie wszyscy mają kieszonkowe, a jeśli je mają, to jest niskie. Stąd pomysł, by napisać tego typu post.


ROZDAWANIE ULOTEK
Wiele firm poszukuje ludzi do roznoszenia ulotek, gazetek itp, czyli tzw. materiałów promocyjnych. Średnio jest to od 5 do 8 zł na godzinę.

PRACA JAKO HOSTESSA
Polega to na zachęcaniu ludzi do odwiedzenia sklepu, restauracji, basenu itp. Zaczepiamy ich i zagadujemy. Możemy dostać za to nawet 15 zł za godzinę! Czasy pracy są bardzo elastyczne - pracodawca w większości przypadków dostosowuje się do pracowników :)

POMOC W ZBIORACH  (ziemniaki, truskawki, owoce w sadach itp)
W Polsce jest wiele gospodarstw, które hodują truskawki, porzeczki lub mają sady owocowe. Warto do ich właścicieli podejść i zapytać się, czy nie potrzebują pomocy w zbiorach. Z pewnością będą jej potrzebowali. Za jeden koszyk truskawek można otrzymać 1,5 - 2 złote, za kilogram czereśni czy wiśni 1 zł.

SPRZĄTANIE
Wielu naszych sąsiadów to ludzie starsi. Warto podejść do nich i zaproponować pomoc. Możemy dostać od 5-10 zł/h.

WYPROWADZANIE PSÓW
Niektórzy właściciele czworonogów przez różne sprawy nie mają czasu na spacery z nimi. sprawiając radość pieskom możemy otrzymać 2-3 zł za godzinny spacer.

OPIEKA NAD DZIEĆMI
Wielu rodziców szuka niani, opiekunki do dzieci. Często opieka polega na zabawie, karmieniu, odrabianiu lekcji, nauce - wszystko zależy od wieku dziecka. można otrzymać 6-8 zł za godzinną opiekę.

SPRZEDAŻ RZECZY
Za małe ubrania, zabawki, jakaś biżuteria. To wszystko można sprzedawać na targach albo w internecie. Jeżeli są to dobre jakościowo rzeczy to można naprawdę dużo zyskać.

SPRZEDAŻ "TALENTU"
Jeżeli ładnie rysujesz, tworzysz biżuterię lub jakiegokolwiek rodzaju ozdoby to możesz sprzedawać swoje "dzieła".

PRACA W RESTAURACJI/JADŁODAJNI
Możesz pracować jako kelner albo osoba na tzw. "zmywaku". nie jest to bardzo ciężka praca, ale pozwala na fajny zarobek. Jako kelner - 8-10 zł/h, jako "zmywak" - 5 zł/h.

DAWANIE KOREPETYCJI
Jeśli jesteś dobry w szkole z jakiegoś przedmiotu to śmiało możesz dawać korepetycje słabszym. Sami wiecie, ile kosztują profesjonalne korepetycje. Nawet 40 zł za jedno spotkanie. Wy możecie brać 20 zł i też będziecie zadowoleni.



Mam nadzieję, że chociaż kilka osób przeczytało całość :)
Napiszcie w komentarzu, czy post jest przydatny :)

7 komentarzy:

  1. Fajny post, można pracować jeszcze w McDonaldsie od 16 roku życia ;) ja miałam tam pracować, ale za późno się zgłosiłam :(
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym roku byłam na zbiorach truskawek, ciężka praca ale opłacalna :D nigdzie nie mogę znaleźć niestety gdzie można rozdawać ulotki albo opiekować się dziećmi, myślę że szukają osób z większym doświadczeniem o pracy w McDonaldzie nie wspomnę :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zanim zaczęłam studia i pracę, dorabiałam sobie sprzątając raz w tyg w domu u pewnej rodziny, opiekowałam się też dziećmi, a gdy już miałam 18 lat, w wakacje pracowałam na stacji benzynowej .... Ach-wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że większość firm/ sklepów przyjmuję osoby powyżej 16 lat (przynajmniej u mnie tak jest), zostają sąsiedzi ;-;

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej mi się podoba pomysł ze sprzedażą swojego "talentu". :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wypróbowałaś jakiś z tych sposobów?

    OdpowiedzUsuń
  7. Zbierałam truskawki, sprzedaję niepotrzebne ciuchy, pomagam w rodzinnej firmie i sprzątam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK