sobota, 9 sierpnia 2014

Odpowiedzi na wasze pytania

Witajcie <3 Mam dzisiaj dla Was post z odpowiedziami na pytania, które zadaliście TUTAJ.

Pierwsze pytania zadała Deszczpada007.blogspot.com

KIM CHCESZ ZOSTAĆ W PRZYSZŁOŚCI?
Chciałabym ukończyć Wyższą Szkołę Morską w Szczecinie na wydziale nawigacji. Chciałabym zostać nawigatorem i pływać na statkach śródlądowych i morskich ;)

JAKIEJ MUZYKI NAJCHĘTNIEJ SŁUCHASZ?
Chętnie słucham "lekkiego" rocka, czasem jakiegoś reggae. Nigdy nie ograniczałam się do jednego gatunku, słucham wszystkiego :)

MASZ JAKIS SWÓJ ULUBIONY FILM? JEŚLI TAK TO PODAŁABYŚ TYTUŁ I NAPISAŁA KRÓTKO, CO CIĘ W NIM URZEKŁO?
Mam 2 filmy, które mogłabym oglądać cały czas. Jest to "Sztorm" oraz "Trzy metry nad niebem". Pierwszy jest o amerykańskiej szkole pod żaglami, a drugi o pięknej miłości pokonującej wszystkie przeciwności losu <3



Kolejne pytania są od monomentume.blogspot.com

MASZ INTERNETOWĄ PRZYJACIÓŁKĘ?
Nie, nie mam. sądzę, że internetowe przyjaźnie nie są dobre, bo nigdy nie wiadomo, kto jest po drugiej stronie :)


ILE MIALAŚ LAT GDY PIERWSZY RAZ SPOTKAŁAŚ SIĘ Z BLOGOSFERĄ?
To było w piątej klasie podstawówki, chyba 11 lat. Wzięłam udział w jakimś projekcie na blogi podróżnicze itp.

JAKI MASZ CHARAKTER?

Jestem dosyć uparta i za wszelką cenę dążę do celu. Staram się być osobą pogodną i przyjazną, ale nie zawsze mi wychodzi :)

Słabe jakościowo, ale mi się podoba :3

Następne pytania są od gertrama.blogspot.com

SUKIENKI CZY SPÓDNICZKI?
Spódniczki są praktyczne, bo pasują do wielu stylizacji, ale to sukienki są moimi faworytami :)

CO CENISZ W PRZYJACIOŁACH?
Szczerość, umiejętność dotrzymania słowa i dochowania tajemnicy. Moim zdaniem te cechy są najważniejsze.

Z JAKĄ FIRMĄ CHCIAŁABYŚ NAWIĄZAĆ WSPÓŁPRACĘ?
Na razie jestem zadowolona ze współpracy z firmą AllePaznokcie, lecz w przyszłości chciałabym współpracować z BornPrettyStore.

JAKI JEST TWÓJ CEL W BLOGOWANIU?
Chciałabym pokazać ludziom inny pogląd na świat. mój pogląd. Chcę też dzielić się z innymi moimi pasjami, zainteresowaniami.

WYMARZONE WAKACJE SPĘDZIŁABYM W...
We Francji. Chciałabym podziwiać chłodną północ, lazurowe wybrzeże i piękną środkową część :)

TWÓJ IDOL?
Przede wszystkim sportowcy. Cenię ich za systematyczność, siłę woli, dążenie do celu :)

JESTEŚ BARDZIEJ ARTYSTKĄ CZY UMYSŁEM ŚCISŁYM?
Tak pół na pól. Uwielbiam śpiewać i pisać swoje opowiadanie. Ale interesują mnie zagadnienia z dziedzin ścisłych: matematyka, fizycha, chemia. własnie z tego powodu idę do klasy matematyczno - fizycznej :)

SZPILKI CZY PŁASKI OBCAS?
Najchętniej słupek, nie za wysoki :)

KOLOR ŚCIAN W TWOIM POKOJU TO...
Na razie biel i szary. Mam nadzieję, że już niedługo będzie to taki żółto-brązowy, słomiany. coś w tym stylu.

JAKIE MASZ MOTTO?
Żyj pasją, a spełnisz marzenia <3 Bardzo mądre słowa napisane na moście w pobliskiej miejscowości :)



Ostatnie pytania zadała mi daquerre.blogspot.com

CO CIĘ ZAINSPIROWAŁO DO TWORZENIA BLOGA?
Najpierw był ten projekt o którym pisałam wcześniej. Potem blog mojej koleżanki. Postanowiłam założyć swój, prywatny i udało się! sądzę, że to jest moim prywatnym sukcesem, z którego będę dumna jeszcze bardzo długo :)

CZY PROWADZISZ BLOGA DLA SIEBIE, DLA WSPÓŁPRAC, CZY MOŻE DLA INNYCH ŻEBY SIĘ CZEGOŚ DOWIEDZIELI?
Z jednej strony piszę go dla siebie, by móc zapisać gdzieś te moje "rozkminy", złote myśli, na które czasem wpadnę. z drugiej strony staram się pisać o rzeczach, nad którymi ludzie powinni się zastanowić. Dlatego mój blog nazywa się "W poszukiwaniu straconego czasu".



Dziękuję wszystkim serdecznie za to, że dotrwaliście do tego momentu. Długo zastanawiałam się nad niektórymi odpowiedziami. Mam nadzieję, że choć kilka osób przeczytało całość :)

W następnym poście napiszę, co można robić by dorobić sobie do kieszonkowego :)

11 komentarzy:

  1. Jeszcze jedno pytanie. Kto jest twoją najlepszą przyjaciółką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalia <3 A kolejnymi są Marta i Julka <3

      Usuń
  2. Ale dużo pytań dostałaś :)
    Kolejny post zdecydowanie mi się przyda ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak tam twoja książka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszę na bieżąco, ale nigdzie nie publikuję :)

      Usuń
    2. To znalazłaś zeszyt?

      Usuń
    3. Wieczorem przeszukałam wszystko, a rano nagle znalazł się w nogach pod kocem -,- Ktoś mi go podrzucił i brakuje w nim kilku kartek.

      Usuń
  4. Domyślasz się kto by to zrobił?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna w 80%, ale nie, nie powiem kogo mam na myśli.

      Usuń
    2. Spoko. Nie musisz mówić, nie zmuszam.

      Usuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK