niedziela, 17 sierpnia 2014

Recenzja lakieru ONE COLOUR PRO nr 63

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją lakieru ONE COLOUR PRO nr 63. Jest to drugi lakier, który otrzymałam od firmy AllePaznokcie  w ramach współpracy. O poprzednim możecie przeczytać TU.


 Lakier ma śliczny neonowo-żółty kolor, który pięknie podkreśla opaleniznę. (Mój aparat nie oddaje jego rzeczywistego koloru) 


Producent twierdzi, że jedna warstwa dobrze kryje. Zawsze nakładam dwie warstwy, tak dla pewności i głębszego koloru. 


Lakier nie smuży pod warunkiem, że jest kładziony na lakier-bazę. Wtedy jest wszystko idealnie.


Zaczął się ścierać po około 3 dniach, a po kąpieli bardzo mocno odpryskuje, więc nie nadaje się na wyjście na basen, czy kąpiele w jeziorze.


Ma dosyć szeroki pędzelek, który zapewnia łatwą aplikację. 

PLUSY:
+ściera się dopiero po 3 dniach
+ niska cena (6,90 zł za 15 ml)
+ szeroki pędzelek

MINUSY:
- odpryskuje po dłuższym "pobycie" w wodzie
- smuży, jeśli nie ma pod spodem nałożonej bazy

Co sądzicie o tym lakierze? Może macie go w swoich kolekcjach?

PS W następnym poście pokażę Wam kilka przydatnych w życiu węzłów. Pozdrawiam <3 

9 komentarzy:

  1. A opiszesz te świecące lakiery?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę kupić sobie nowe :) Poza tym mój aparat nie chce pokazać tego, że one świecą. Jak znadję lepszy, to zrobię zdjęcia :)

      Usuń
    2. Ok, mam nadzieję, że szybko znajdziesz taki co pokaże, że one świecą ;)

      Usuń
    3. Też mam taką nadzieję :) Ale zbyt szybko nowych "paznokciowych" postów nie będzie, bo nie mogę domyć rąk z mułu z oczka wodnego ;)

      Usuń
  2. To jakie będą posty? Jak zrobić własnoręcznie bransoletkę z muliny? Czy z kolorowych gumeczek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w planach różnego rodzaju diy, ale nie bedą to takie bransoletki ;)

      Usuń
  3. Mam z tej serii niebieski i niby ok ale u mnie też smuży i bardzo odpryskuje ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam taki, tylko niebieski i zdecydowałam się, że więcej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK