wtorek, 5 sierpnia 2014

Recenzja lakieru ONE COLOUR PRO nr 79

Tak jak wczoraj obiecałam mam dla Was post recenzujący lakier do paznokci ONE COLOUR PRO nr 79, który możecie dostać na stronie firmy AllePaznokcie, dokładniej mówiąc TU.


Lakier jest świetny, nie smuży. Producent piszę, że wystarczy jedna warstwa, by idealnie przykryć płytkę paznokcia. W moim przypadku musiały być to 2 warstwy.



Ma piękny, miętowy kolor, w dodatku posiada złote, opalizujące drobinki, dzięki czemu wygląda elegancko.



Pędzelek jest dość szeroki i płaski, dzięki czemu wystarczy jedno pociągniecie, by pomalować cały paznokieć. 

PLUSY:
+ piękny kolor
+ niska cena (6,90 zł za 15 ml)
+ nie odpryskuje
+ elastyczny i szeroki pędzelek

MINUSY:
- słabe krycie 
- ściera się na końcówkach już po 2 dniach

Kolejny post z recenzją pojawi się już niedługo :)

5 komentarzy:

  1. U mnie nie ważne jaki lakier zawsze muszę nałożyć co najmniej dwie warstwy więc już się przyzwyczaiłam ;d Chyba skuszę się na ten lakier, ma piękny kolor, a drobinki to wielki plus :)
    monomentume.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kolor lakieru i jeśli nie odpryskuje to się chyba na niego skuszę :D
    pozdrawiam :)

    ewelina-kulasza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez testuję lakiery od nich! :)
    Jeśli spodoba Ci się mój blog to co powiesz na wzajemną obserwację? Daj znać u mnie :*
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kolor, chyba nawet mam identyczny lakier w zanadrzu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie pastelowe kolorki :) mam u siebie przynajmniej kilka podobnych odcieni :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK