poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Ważna wiadomość :)

Hej <3
W trakcie, kiedy przygotowuję post dotyczący współpracy (nawiasem mówiąc pojawi się jutro) mam do Was wielką prośbę :) Wpadłam na pomysł napisania postu "PYTANIA I ODPOWIEDZI"
Bardzo chciałabym, byście napisali mi w komentarzu pytania, na które chcielibyście znać odpowiedzi :) Będę wdzięczna każdemu, kto skomentuje :)
Dodatkowo przy każdym pytaniu będę umieszczała link do bloga autora pytania <3

Przy okazji zapraszam na blog Natalii i Moniki :)
http://oooowszystkim.blogspot.com/

Na koniec macie moja piękne zdjęcie z ferii <3

5 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcie. ;) W takim razie zadam trzy pytania:
    1. Kim chcesz zostać w przyszłości?
    2. Jakiej muzyki najchętniej słuchasz?
    3. Masz jakiś swój ulubiony film? Jeśli tak, to podałabyś tytuł i napisała krótko, co Cię w nim urzekło?
    Deszczpada007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcie, czekam na jutrzejszy post :)
    1.Masz internetową przyjaciólkę?
    2.Ile miałaś lat gdy pierwszy raz zetknęłaś się z blogsferą?
    3.Jaki masz charakter?
    monomentume.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. 1). Sukienki czy spodniczki?
    2). Co.cenisz w przyjaciolach?
    3). Z jaka firma chcialabys nawiazac wspolprace?
    4). Jaki.jest Twoj cel w blogowaniu?
    5). Wymarzone wakacje spedzilabym w...
    6). Twoj idol.
    7). Jestes bardziej artystka czy umyslem scislym?
    8). Szpilki czy plaski obcas?
    9). Kolor scian w Twoim pokoju to..
    10). Jakie masz motto?

    Mysle ze pomoglam :*

    Moge liczyc na kliki w najnowszym poscie ? To.dla mnie bardzo wazne. Do wygrania post promujacy!
    Zapraszam: gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry pomysł :) To może na początek.Co Cię zainspirowało do tworzenia bloga?Czy prowadzisz bloga dla siebie czy dla współprac,a może dla innych żeby się czegoś dowiedzieli? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moge od razu odpowiedziec, ulubiony film Weroniki to Gwiazd naszych wina xd

    Polecam J

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK