wtorek, 2 września 2014

Przeprosiny + wyjaśnienie

Witajcie! Bardzo mi przykro, że nie dodałam ostatnio żadnego postu. Nie będę Was okłamywać, mówiąc, że to przez szkołę, chociaż to też jest jednym z powodów :) Coś dzieje się z moim laptopem, gdzie miałam kilka prawie gotowych postów. Były dwa posty diy, jeden z outfitem inspirowanym gwiazdami Hollywood, post z inspirującymi zdjęciami, recenzje filmu i książek. Jak tylko uda mi się coś z tym zrobić, to wszystko nadrobię :)

Oprócz tych złych informacji mam też dobre :) 
Po pierwsze wpadłam na pomysł serii postów, które pojawiały by się raz w tygodniu. Więcej na ten temat napisze w osobnym poście :)

Kolejna wiadomość jest taka, że zaczęłą się szkoła. Pewnie myśliciel, że oszalałam pisząc, że jest to dobra wiadomość. Ale takie jest moje zdanie :-) Przecież każdy z Was wie, jak szybko leci czas roku szkolnego. Dzięki temu zaraz znów będą wakacje :)

Jeżeli byście chcieli, to mogę napisać dla Was post o kilku zmianach w moim życiu, które zaszły na wakacjach :)

Uff, dotarłam do końca :) Mam nadzieję, że ktoś dotrwał tu razem ze mną :)
Czekam na Wasze opinie na temat serii postów i informacji o wakacyjnych zmianach :-)   
Na koniec łapcie zdjęcia z niedzieli z wycieczki do Gross Rosen. :)


2 komentarze:

  1. Czekam na tą serię postów ;) Ładne buciki!
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweet! :) Czekam z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK