wtorek, 9 września 2014

Wakacyjne zmiany

W czasie tych dwóch miesięcy wolnego zmieniło się wiele rzeczy - przynajmniej u mnie :)

Jedną z najważniejszych rzeczy tegorocznych wakacji był udział w kursie na patent żeglarza jachtowego. Trwał on prawie 3 tygodnie. Po kursie odbył się egzamin, który oczywiście zdałam :) Jestem z tego bardzo dumna, bo chciałam to zrobić już od 3 lat, lecz dopiero teraz mi się to udało <3



Na obozie zgłosiłam mojemu drużynowemu chęć pomocy w prowadzeniu drużyny pierwszoklasistów z mojego gimnazjum. Dzięki temu razem z koleżanką zostałyśmy przybocznymi :) Zbiórki będziemy miały w poniedziałki, tuż po lekcjach. O jak dobrze, że ktoś wymyślił autobusy miejskie :D

Te wakacje oznaczały dla mnie koniec nauki w gimnazjum. Mimo, że nie byliśmy zbyt zgraną klasą, to po trzech latach nauki w jednej klasie ciężko było mi się z nimi rozstać. Połączyły nas wspomnienia z wycieczek, odpałów na lekcjach, obozów i zbiórek <3


Od pierwszego września uczęszczam do II LO w moim mieście. Jest super, tylko jak dla mnie trochę za dużo ludzi. Cała szkoła ma 5 razy więcej klas, niż poprzednia :D cóż, kwestia przyzwyczajenia :)


Uff, myslałam, że będzie ciężej :) Mam nadzieję, że przeczytaliście :)
A u Was coś się zmieniło na wakacjach?

3 komentarze:

  1. U mnie właściwie nic się nie zmieniło, powodzenia w liceum :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też do liceum :o powodzenia!
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK