wtorek, 4 listopada 2014

Top 5 piosenek października :)

Dzisiaj mam dla Was post trochę tematyczny :) Chciałabym podzielić się z Wami pięcioma piosenkami, których najczęściej słuchałam w październiku. Myślę, że post się Wam spodoba ;)


Nomy - Hold Your Head Up High


Piosenka świetna, z przekazaem :) Taka, jakie lubię <3

Twin Twin - Moustache


Moje uwielbienie dla francuskich piosenek chyba nigdy nie minie :)

Sunrise Avenue - Hollywood Hills


Najlepsza <3

One Republic - Love Runs Out


Tak znana, że chyba nie muszę nic o niej pisać :D

Stromae - Alors on Danse


Jest kilka powodów, dla których cały czas słuchałam tej piosenki :) Dwa najważniejsze: jest francuska <3 i szybko wpada w ucho :D



Post prosty, ale zauważyłam, że część z Was woli mniej skomplikowane :) 

Przypominam Wam o serii "Co zrobić z ..." Czekam na pomysły rzeczy, którym dam nowe życie :)


6 komentarzy:

  1. Co zrobić jezeli podoba mi sie chlopak ale on nawet nie wie ze istnieje a chodzi ze mną do szkoly i jest w starszej klasie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są 2 opcje :) Albo pokaż mu że istniejesz, albo sobie odpuść :)

      Usuń
  2. Super piosenki, też bardzo podoba mi się piosenka "Love Runs Out" ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm...może to dziwne, ale znam tylko One Republic ;(
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. One Republic słucham nałogowo, do reszty też na pewno się przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezu tez kocham Hollywood Hills! :D <3 /J.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK