poniedziałek, 22 grudnia 2014

Inspiracje - lampki w pokoju

Witajcie po długiej przerwie <3 Nie dodałam żadnego posta od półtora tygodnia, wiem. Ale święta, prezenty choinka, te sprawy :D
Przechodząc do tematu przygotowałam dla Was inspirujące zdjęcia , które (mam nadzieję) pomogą Wam ozdobić swój pokój :)



















Lampki choinkowe w pokoju wprowadzają bardzo miły, świąteczny nastrój ;) 
Mi osobiście najbardziej podoba się połączenie lampek z jakimś mądrym cytatem <3

Postaram się jutro l dodać post z dekoracjami DIY - last minute :) Może mi się uda :) Ostatnimi postami w tym roku będzie podsumowanie blogowego roku, zmiany, które nadeszły oraz "before i die" <3



3 komentarze:

  1. Mam dwa zestawy takich lampek w pokoju ;) Oprócz tego świąteczną atmosferę dodają u mnie świeczki ;)
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne pokoiki, marzę o takich :) Właśnie przeszukuję sklep w poszukiwaniu cotton balls, są czadowe. Pozdrawiam. Świetny blog :) będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne pokoiki, marzę o takich :) Właśnie przeszukuję sklep w poszukiwaniu cotton balls, są czadowe. Pozdrawiam. Świetny blog :) będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK