piątek, 2 stycznia 2015

Podsumowanie roku + postanowienia blogowe na 2015

Witajcie kochani w pierwszych dniach nowego roku <3
Po pierwsze to chciałabym serdecznie wam podziękować za te 19 miesięcy, które spędziliście razem ze mną <3 Jest mi bardzo miło patrząc na statystyki bloga <3
- 49 obserwatorów <3
- 10030 wyświetleń <3
- 111 opublikowanych postów <3
- 386 komentarzy <3

Jestem mistrzynią Retricy <3
Z okazji Nowego Roku chciałabym przedstawić Wam moje cele blogowe na 2015:
- 100 obserwatorów
- 20 000 wyświetleń
- 250 postów
- 500 komentarzy
- min. 2 serie postów
- ankieta/formularz dla czytelników
- systematyczne prowadzenie fanpage bloga na Facebook'u
Jak możecie zauważyć wszystkiego wiąże się z większą aktywnością w Internecie :)

Myszka Mickey <3 

A jak ten rok minął mi? Był jednym z lepszych :) W Nowy Rok były  moje urodziny. Na feriach zimowych byłam w Poznaniu. W kwietniu pisałam egzaminy gimnazjalne, potem, na przełomie maja i czerwca, pojechałam na 10 dni na Mazury. Potem zakończenie szkoły, trzy tygodnie spędzone w lesie na obozie żeglarskim, zrobienie kursu na patent żeglarza jachtowego. Następnie Bolesławieckie Święto Ceramiki, parady, ogniska ze znajomymi. We wrześniu nowa szkoła, nowi znajomi oraz urodziny przyjaciółki z którą znam się od lat <3  :) Listopad był dla mnie pod znakiem urodzin dwóch przyjaciółek :) trzeba było upiec tort i zrobić prezenty. Potem jedna Wigilia, potem druga Wigilia, jeszcze trzecia Wigilia... Prezenty, więcej prezentów. Przedwczoraj Sylwester, a wczoraj moje urodziny (znowu :D już 17 na karku)
2014 był dla mnie rokiem zmian. Ludzie, których poznałam, miejsca, które odwiedziłam, książki, które przeczytałam... Dzięki temu mam całkiem inny światopogląd. Inaczej patrzę na różne rzeczy. Jestem inną osobą.

Wigilijny outfit <3 
Dobra, dobra, już skończyłam pisać o mojej fascynującej osobie oraz o moim jakże fascynującym życiu.

Wigilia klasowa <3 
Mam nadzieję, że post Wam się podobał :) Pisałam go stosunkowo długo i nie był on dla mnie zbyt łatwy. Mimo wszystko chętnie poznam Waszą opinie na temat minionego 
już roku. Jaki dla Was był? Czy wniósł coś do Waszego życia? No i jak spędziliście Sylwestra <3 
Do zobaczenia w przyszłym roku <3

11 komentarzy:

  1. Piękna fryzura *o*
    Mam nadzieję, że zrealizujesz wszystkie blogowe (i nie tylko) cele, może uda się osiągnąć jeszcze wyższe statystyki, niż planujesz :)
    Trochę spóźnione: wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i szczęśliwego 2015 roku!
    Nad ostatnim zdaniem długo się zastanawiałam, ale tak, do zobaczenia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje sukcesów i zyczę powodzenia w spełnianiu celow ;))
    świetne zdjęcia :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta o 2 przyjaciolkach pamietala,ale o trzciej ktorej urodzinh sa we wrzesniu zapomniala ./J. :l

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież składałam ciżyczenia :D
      Zaraz dopiszę <3

      Usuń
    2. Tak.Zlozylas jak cie napadlam przed szkola XD

      Usuń
    3. Ale dziekuje za wspomnienie w poscie. :') <3

      Usuń
  4. Śliczna fryzura ;)
    Mam nadzieję, że uda Ci się zrealizować plany :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio zaprzyjaźnilam się z lokówką :)

      Usuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK