wtorek, 2 grudnia 2014

TOP 5 blogów

Hej <3
Chciałabym podzielić się z Wami listą moich ulubionych blogów <3
Zapraszam do czytania <3

Jest to najlepszy lifestylowy blog, jaki udało mi się znaleźć do tej pory :D Nie jest to typowy blog, na którym posty są o tym co zjadła dziś na obiad :D Jest to blog warty polecenia :)

Jeden z blogów kosmetycznych, które stale obserwuję i jestem z nimi na bieżąco :) Dagmara, autorka bloga rzetelnie recenzuje różnego rodzaju produkty i pokazuje jak możemy dbac o nasze ciało :)

Uwielbiam blogi diy <3 Prowadzą je osoby bardzo kreatywne. Tak jest także w tym przypadku <3 Każdy pomysł jest cudny i warto z niego skorzystać :)

Kolejny blog diy, tym razem pokazujący jak szyć, przerabiać czy tworzyć od początku ubrania i wszelkiego rodzaju ozdoby :)

Najlepszy blog o paznokciach, lakierach do paznokci, malowaniua, zdobieniach... Można wymieniać tak bez końca :) Po prostu ten blog jest najlepszy w swojej kategorii :)



Zostawiam Was z moim zdjęciem :D

A jakie sa Wasze ulubione blogi? Czekam na komentarze <3

5 komentarzy:

  1. Nie znam tych blogów,ale wpadnę do nich :)


    Julajulia.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam żadnego z tych blogów, ale któryś odwiedzę ;)
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Po pierwsze jestem bardzo zdziwiona, a po drugie mega szczęśliwa ;')
    Na pewno wpadnę na resztę, idą święta, więc jakieś DIY się przyda ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem zdecydowanie Twój. :*

    A tak poza tym to zapraszam na mojego bloga: mojtalentmojapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK