niedziela, 11 stycznia 2015

#1 Pozytywne aspekty blogowania

Hej <3

W dzisiejszym poście chciałabym przedstawić Wam pozytywne strony blogowania.
To będzie taka "mini seria" składająca się z 3 postów - pozytywne i negatywne aspekty blogowania oraz to, co mnie denerwuje :) Mam nadzieję, że post się Wam spodoba ;)

Możliwość pokazania swoich zainteresowań, pasji
To jest, moim zdaniem, najważniejsza rzecz w blogowaniu. Dzięki temu możesz pokazać świtu to, co uwielbiasz :) Sport, diy, muzyka, lifestyle 0 to wszystko zależy od ciebie <3

Poznawanie nowych ludzi
W blogosferze jest wiele takich samych osób jak ty. Dzięki temu co robisz możesz ich poznać, mogą stać się bliskimi Ci osobami.

Oderwanie się od codziennej rutyny
Pisząc posty, zastanawiając się, jakie będą komentarze, jak czytelnicy zareagują mamy szansę oderwać się od tego, co nas otacza. Blog to takie miejsce w sieci, gdzie zawsze ktoś będzie na ciebie czekał ;)

Czytelnicy zawsze poprawią Ci humor
Zawsze, gdy dodasz nowy post Twoi czytelnicy go skomentują. Mi zawsze to poprawia humor, lecz i tak moje serce raduje się bardziej, gdy czytelnicy pytają się czemu nie ma postów. To jest dowód na to, że zależy im na tym co piszesz. Wróć - zależy im na Tobie ;)


Mam nadzieję, że podoba się Wam pomysł takiej mini serii postów :) Chciałabym także raz w miesiąca dodawać posty INSTA-MIX czyli wszystkie zdjęcia z instagrama z danego miesiąca :) Co wy na to? :)

Na koniec sukienka w której się zakochałam <3 


8 komentarzy:

  1. świetnie piszesz :) zapraszam do siebie i czekam na kolejny post :)
    http://sowaluuus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Co dalej z Twoimi vlogami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę kupić sobie akumulatorki do aparatu :) i musze znaleźć kogoś kto nauczyłby mnie montować filmiki :)

      Usuń
  3. Ładna ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukiena super *o*
    Tak, dzielenie się pasją jest chyba najważniejsze, poznawanie nowych ludzi jeszcze nie zbyt mi wychodzi, a blog zamiast być oderwaniem od rutyny stał się czymś w rodzaju przymusu niestety.
    No to czekam na negatywy (trzeci punkt jakże prawdziwy) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100 % :) Post już się szykuje, dzisiaj postaram, się go opublikować ;)

      Usuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK