piątek, 23 stycznia 2015

#2 Negatywne aspekty blogowania

Witajcie <3

Mam dziś dla Was drugi post z serii o blogowaniu :) Tym razem są to negatywne strony blogowania. Pierwszy post znajdziecie TUTAJ.

BRAK POMYSŁÓW NA POSTY
To najczęstszy powód zamykania, zawieszania, usuwania (itp) blogów. Nie wszyscy chcą pisać posty o tym, co zjedli na śniadanie i pokazywać innym zdjęcia swojego psa (niechcąc nikogo obrazić). 

PODOBIEŃSTWO POSTÓW
Większość osób w sieci pisze o tym samym - tolerancja, łamanie stereotypów, haul'e itp. Przez to wszystkie te posty są do siebie bardzo podobne.

TRUDNE POCZĄTKI
Każdy blogger zaczyna od zera. Zakłada blog, pisze pierwszy post, drugi, trzeci... A komentarzy i obserwatorów jak nie było, tak nie ma. To jest drugi najczęstszy powód zamykania blogów - poddanie się na samym początku.

"HEJTY"
Robisz coś, co nie podoba się innym. Piszesz o kontrowersyjnym temacie. Masz inne zdanie na jakiś temat niż inni. To są powody hejtów, czyli obrażania cię w internecie. Jest to przykre, lecz z czasem hejterów jest coraz mniej :)


Chciałabym poznać Wasze zdanie na temat tego, co napisałam :) Zgadzacie się? Nie? Dlaczego?

Czekam na Wasze komentarze <3

PS 1 Przygotowałam sobie wyzwanie książkowe na 2015 rok :) chcecie je poznać? :)
PS 2 Muszę pokazać Wam książkę, którą dostnę jakoś po weekendzie :) Bo we wtorek pojadę (chyba) na spotkanie z jej autorem <3

9 komentarzy:

  1. 4 powód najgorszy ;//
    http://olciak-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię czytać podobnych postów, dlatego zawsze szukam oryginalnych blogów ;)

    http://natasiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się... i może opowiesz coś o tej książce?

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkowicie się zgadzam, nie każdy jednak odczuwa ten brak pomysłów, jak sama napisałaś, można przecież pisać o tym, co się jadło na śniadanie ;D
    Oczywiście, że chcemy poznać wyzwanie książkowe ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem, jaki komentarz napisać, żeby nie wyszedł zbyt...pospolity wśród twoich czytelników :) Post mi się podoba, wygląd bloga też :) Jeśli chodzi o trzeci punkt, to w ten sposób zamknęłam 3 blogi :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie to napisałaś i jak się z tym nie zgodzić. Najgorsze dla mnie są początki i choć bloga mam prawie 2 lata nadal odczuwam swego rodzaju brak zainteresowania.
    Mam nadzieję że twoje cele na 2015 rok będą w całości zrealizowane :D

    zapraszam do mnie : http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK